Onko siellä pelkkää Hauckia vai muutakin?Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 10:04 Vieras kirjoitti:Olen käynyt siinä ikkuna takana jo keväällä jolloin todella vaunuaja oli paljon, mutta nyt siinä ei ole kuin 3 erilaista näkyvillä tai laatikoissa, eikä tietenkään juuri sitä mitä haluaisin. Pitää varmaan soittaa myyjä paikalle.
Tarkoitit varmaankin Suomenlastenvaunutukku. Kävin kysymässä. Eivät myy Hauckia. Hauckin rinnakkais merkkiä Traxx:isa kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 10:53 Pipsa1 kirjoitti:Myös suomen lastentarviketukku myy niitä olikohan liikkeet espoossa ja vantaalla
Mitä mieltä olet ollut niistä? Itse olen miettinyt Ohio 5 ja Shopper 6 malleja.Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 14:34 haalen kirjoitti:myös meillä on hauckin rattaat, ja tuolta mannerheimintieltä ostettiin..
Ai siinä Mannerheimintien liikkeessä? En tiedä liikkestä sen enempää olen vain ikkunan taka käynyt kurkkimassa.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 11:35 eikös kirjoitti:Eikös ne tavarat olleet jotain konkurssitavaraa? Siis onko niillä takuuta sitä tarkoitan. Mitä jos ostat siitä vaunut ja niistä jotain hajoaa...?
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 21:58 kotihengetär kirjoitti:Helsingissä Mannerheimintiellä on liike, joka on jo vuoden ajan myynyt mm. Hauckin vaunuja ihan naurettavan halvalla (170-250e). Myyjänä siellä on sellainen vanhempi setä, joka ei tajua vaunuista mitään, mutta kova poika on selittämään. Liike on auki vain kun soittaa ulko-ovessa olevaan numeroon. Sedällä on myynnissä myös sittereitä, rintareppuja ja muuta sälää.
Niin mutta kun siellä on myynnissä ihan tämän vuoden uusia mallejakin, niin ei voi olla mistään vanhasta konkurssipesästä.Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 16:43 vieras kirjoitti:Voihan ne olla konkursipesän omaisuutta, jota realisoidaan. Siinä saattaa usein menää vuosiakin. Tuo että on auki vain erikseen sopimalla ja ettei
myyjäukko tiedä niistä mitään, kuten joku kirjoitti, viittaa tuohon konkurssijuttuun. Ja yleensä firmoilla on oikea nimikin, jota mainostetaan ja joka pitäisi olla näkyvissä, kuiteissa jne.
Vaikuttaa jotenkin hämärältä touhulta, joten tuskin löytyy sitä takuutakaan. Itse ostaisin joltain luotettavammalta taholta.