Hauck vaunut

Helsingissä Mannerheimintiellä on liike, joka on jo vuoden ajan myynyt mm. Hauckin vaunuja ihan naurettavan halvalla (170-250e). Myyjänä siellä on sellainen vanhempi setä, joka ei tajua vaunuista mitään, mutta kova poika on selittämään. Liike on auki vain kun soittaa ulko-ovessa olevaan numeroon. Sedällä on myynnissä myös sittereitä, rintareppuja ja muuta sälää.
 
En tiedä voiko sinne liikkeeseen tilata jotain tiettyä mallia. Ainakin aikaisemmin malleja oli useita joista valita (erilaisia ja erivärisiä yhdistelmävaunuja ja joggereita). Asia selviää parhaiten kipaisemalla liikkeeseen, jos se vain on mahdollista.
 
Olen käynyt siinä ikkuna takana jo keväällä jolloin todella vaunuaja oli paljon, mutta nyt siinä ei ole kuin 3 erilaista näkyvillä tai laatikoissa, eikä tietenkään juuri sitä mitä haluaisin. Pitää varmaan soittaa myyjä paikalle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 10:04 Vieras kirjoitti:
Olen käynyt siinä ikkuna takana jo keväällä jolloin todella vaunuaja oli paljon, mutta nyt siinä ei ole kuin 3 erilaista näkyvillä tai laatikoissa, eikä tietenkään juuri sitä mitä haluaisin. Pitää varmaan soittaa myyjä paikalle.
Onko siellä pelkkää Hauckia vai muutakin?
 
Ainakin aikaisemmin oli yhdet retro Teutoniat myynnissä. Ja olihan siellä Espritin kärryjä ja Hauckeja Disneykuosilla.
Se myyjäsetä muuten väittää, että Hauckit tulee samasta tehtaasta kun Teutoniat. Voi kyllä tullakin, mutta ainakin mun mielestä laatu ei tosiaankaan ole sama.
 
ohi aiheen: eikö Carena ja Brio tehdä myös samassa tehtaassa? ja niilläkin on jonkinlainen laatu/hinta ero..
ja aiheeseen takaisin, myös meillä on hauckin rattaat, ja tuolta mannerheimintieltä ostettiin..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 10:53 Pipsa1 kirjoitti:
Myös suomen lastentarviketukku myy niitä olikohan liikkeet espoossa ja vantaalla
Tarkoitit varmaankin Suomenlastenvaunutukku. Kävin kysymässä. Eivät myy Hauckia. Hauckin rinnakkais merkkiä Traxx:isa kyllä.

Mutta AT lastenturvasta tosiaan löytyy ja jos ei myymälässä ole tilavaat. Jäin viellä miettimään, mutta ihan kohtuu hintaisia tuituivat nuo Hauck vaunut olevan ja kauniita minun mielestä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 11:35 eikös kirjoitti:
Eikös ne tavarat olleet jotain konkurssitavaraa? Siis onko niillä takuuta sitä tarkoitan. Mitä jos ostat siitä vaunut ja niistä jotain hajoaa...?
Ai siinä Mannerheimintien liikkeessä? En tiedä liikkestä sen enempää olen vain ikkunan taka käynyt kurkkimassa.

Tuo todellakin kiinnostaisi, että miten se takuu on jos ne ovat jotain konkurssi tavaraa. Mutta toisaalta niillä on siinä ikkunassa tämänkin vuoden Disney kuviolla olevia vaunuja ja joku tiesi sanoa että se liike on ollut siinä jo yli vuoden, joten silloinhan ne ei voisi olla konkurssi tarvaraa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 21:58 kotihengetär kirjoitti:
Helsingissä Mannerheimintiellä on liike, joka on jo vuoden ajan myynyt mm. Hauckin vaunuja ihan naurettavan halvalla (170-250e). Myyjänä siellä on sellainen vanhempi setä, joka ei tajua vaunuista mitään, mutta kova poika on selittämään. Liike on auki vain kun soittaa ulko-ovessa olevaan numeroon. Sedällä on myynnissä myös sittereitä, rintareppuja ja muuta sälää.
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

älkää menkö siihen mannerheimintien liikkeseen missä myydään hauck vaunuja!me ostettiin sieltä ja koko runko on aivan vino! :/ tiedän yhden toisenkin jolle kävi ihan sama ja ne yritti kyllä saada se mies antamaan uuden tilalle mutta ei se ukko ole kovin yhteistyö haluinen!eli älkää ostako sieltä hyvät ihmiset!
 
"Lankesin" ostamaan nämä hauck -merkkiset vaunut tuolta mannerheimintieltä viime syksynä! Heti alkuun jarru meni rikki..ja myöhemmin huomattiin ettei turvakaari pysy kiinni ja nuo kuomun kiinnitykset halkesivat. Ostaessa vaunuista ei vielä ollut kokemusta, joten sedän höpinät menivät täydestä.. Vaunujen runko on myös aivan käyrä. Olemme yrittäneet sopia asiasta vedoten takuuseen, mutta tämä setä sanoi että ottakaapa itse yhteyttä saksaan vaunujen valmistajaan, sillä hän ei itse tuo enää kyseistä merkkiä maahan.. Homma on vielä kesken tämän sedän kanssa.. Mutta opimme tästä sen että kannattaa satsata laatuun, kun on ostamassa tavaraa, jota käyttää lähes päivittäin ainakin seuraavan parin vuoden ajan!
 
Voihan ne olla konkursipesän omaisuutta, jota realisoidaan. Siinä saattaa usein menää vuosiakin. Tuo että on auki vain erikseen sopimalla ja ettei
myyjäukko tiedä niistä mitään, kuten joku kirjoitti, viittaa tuohon konkurssijuttuun. Ja yleensä firmoilla on oikea nimikin, jota mainostetaan ja joka pitäisi olla näkyvissä, kuiteissa jne.

Vaikuttaa jotenkin hämärältä touhulta, joten tuskin löytyy sitä takuutakaan. Itse ostaisin joltain luotettavammalta taholta.
 
Niin mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 16:43 vieras kirjoitti:
Voihan ne olla konkursipesän omaisuutta, jota realisoidaan. Siinä saattaa usein menää vuosiakin. Tuo että on auki vain erikseen sopimalla ja ettei
myyjäukko tiedä niistä mitään, kuten joku kirjoitti, viittaa tuohon konkurssijuttuun. Ja yleensä firmoilla on oikea nimikin, jota mainostetaan ja joka pitäisi olla näkyvissä, kuiteissa jne.

Vaikuttaa jotenkin hämärältä touhulta, joten tuskin löytyy sitä takuutakaan. Itse ostaisin joltain luotettavammalta taholta.
Niin mutta kun siellä on myynnissä ihan tämän vuoden uusia mallejakin, niin ei voi olla mistään vanhasta konkurssipesästä.
 

Yhteistyössä