Hatunnosto

kotiäideille, yh-äideille ja etenkin sellaisille, jotka täyttää molemmat "kriteerit". Miten ihmeessä te jaksatte uhmaikäisiä tenavia kaiket päivät? Mä oon viikonlopun mittaisesta taistelurupeamasta ihan rikki.

:flower: ja malja teille!
 
kiitoS! vaikka en kotiäiti olekkaan teen kotona kyllä töitä ja oma on 3vee tosi uhmis ja reissuleski ja töitä vielä teen näitten "uhmisten" kanssa :D

juu-u kysyy hermoja,mutta mulla on lehmän hermot ennen pitkää :D
 
Paula
Ajatuksella, että kyllä tätä vielä tulee ikävä. Tosin omien uhmisten kans olo ei kyl ikuna oo ollu, ett olis raastavaa. Päinvastoin. Kiva ku ovat olemassa ja saa elää niiden kans.
 
Mä vielä vartoan sitä The Uhman ilmaantumista, ei taida tytöllä olla vielä sellasta... Sitä odotellessa :whistle: Saas nähdä kuinka ämmän käy. Ja jos tuuri on entisellään, se ajoittuu just tuonne kesälle kun uutta tulokasta pukkaa maailmaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä vielä vartoan sitä The Uhman ilmaantumista, ei taida tytöllä olla vielä sellasta... Sitä odotellessa :whistle: Saas nähdä kuinka ämmän käy. Ja jos tuuri on entisellään, se ajoittuu just tuonne kesälle kun uutta tulokasta pukkaa maailmaan...
No, niinkus tiedät, meillä asuukin Mr. Vahva tahto (ja kyky tuoda se tahto ediin viimeisen päälle dramaattisesti ;)...)

Mut joo, peukut pystyssä, että tuuri muuttaisi suuntaansa :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä vielä vartoan sitä The Uhman ilmaantumista, ei taida tytöllä olla vielä sellasta... Sitä odotellessa :whistle: Saas nähdä kuinka ämmän käy. Ja jos tuuri on entisellään, se ajoittuu just tuonne kesälle kun uutta tulokasta pukkaa maailmaan...
No, niinkus tiedät, meillä asuukin Mr. Vahva tahto (ja kyky tuoda se tahto ediin viimeisen päälle dramaattisesti ;)...)

Mut joo, peukut pystyssä, että tuuri muuttaisi suuntaansa :).
Joo, sen tiedänkin että tahtoa pojalta löytyy B) Tuliskohan tosta A:sta ja tein pojasta seesteinen pari, tasapainottaisivat toisiaan :D

Jaksuja sinne vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä vielä vartoan sitä The Uhman ilmaantumista, ei taida tytöllä olla vielä sellasta... Sitä odotellessa :whistle: Saas nähdä kuinka ämmän käy. Ja jos tuuri on entisellään, se ajoittuu just tuonne kesälle kun uutta tulokasta pukkaa maailmaan...
No, niinkus tiedät, meillä asuukin Mr. Vahva tahto (ja kyky tuoda se tahto ediin viimeisen päälle dramaattisesti ;)...)

Mut joo, peukut pystyssä, että tuuri muuttaisi suuntaansa :).
Joo, sen tiedänkin että tahtoa pojalta löytyy B) Tuliskohan tosta A:sta ja tein pojasta seesteinen pari, tasapainottaisivat toisiaan :D

Jaksuja sinne vaan!
Joo! Toivottavasti typyllä on rauhallisuuden lisäks pitkä pinna... jos nimittäin meinaa tuota tulta ja tappuraa jaksaa katsella ;). Tosin osaa sälli sitten ihan yli-ihanakin olla, tänään tuli selittämään, että "äiti sano, ole hiljaa (oli ulissut ruokapöydässä ihan vaan ärsyttääkseen mua), O ei totellu. Antees äiti kulta." Ja kohta "O lakastaa äitiä."
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
:wave: täällä yks opiskeleva ja voi kuinka nautin tästä kahen viikon lomasta jonka saan viettää ihan vaan ja ainoastaan lasten kans :D
Täällä myös opiskeleva ja työssä käyvä avoliitossa elävä yh-äiti :D Mä niin odotan että että ens viikko menee nopeesti ja saadaan viettää laatuaikaa typyn kanssa. 1½ vuotta olin kotona typyn kanssa mut sitten täytyi ehkästä aivojen lopullinen surkastuminen ja aloittaa opiskelu. Loma ajat ovat kyllä meidän perheen luxusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä vielä vartoan sitä The Uhman ilmaantumista, ei taida tytöllä olla vielä sellasta... Sitä odotellessa :whistle: Saas nähdä kuinka ämmän käy. Ja jos tuuri on entisellään, se ajoittuu just tuonne kesälle kun uutta tulokasta pukkaa maailmaan...
No, niinkus tiedät, meillä asuukin Mr. Vahva tahto (ja kyky tuoda se tahto ediin viimeisen päälle dramaattisesti ;)...)

Mut joo, peukut pystyssä, että tuuri muuttaisi suuntaansa :).
Joo, sen tiedänkin että tahtoa pojalta löytyy B) Tuliskohan tosta A:sta ja tein pojasta seesteinen pari, tasapainottaisivat toisiaan :D

Jaksuja sinne vaan!
Joo! Toivottavasti typyllä on rauhallisuuden lisäks pitkä pinna... jos nimittäin meinaa tuota tulta ja tappuraa jaksaa katsella ;). Tosin osaa sälli sitten ihan yli-ihanakin olla, tänään tuli selittämään, että "äiti sano, ole hiljaa (oli ulissut ruokapöydässä ihan vaan ärsyttääkseen mua), O ei totellu. Antees äiti kulta." Ja kohta "O lakastaa äitiä."
Joo, sellasta se on kun oma tahto löytyy mutta ei tiedä mitä sen kanssa tekisi ja miten sitä käyttäisi... Onhan se varmaan hämmentävä fiilis
:xmas:
 

Yhteistyössä