hatunnosta kaikille yksinhuoltajille! *sis. purnausta yksinolosta*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipu Topakka

Vieras
Mies lähti työmatkalle, ja minä jäin kahden lapsen ja kahden koiran kanssa yksin. Eka päivä takana ja nyt jo toivon, että ukko kotiutuis! Vielä perjantaihin asti pitäis kestää:/
 

Yhteistyössä