Mies reissuhommissa

Onko täällä muita kenen mies tekee reissuhommia ja te olette yksin lapsen/lapsien kanssa kotona? Oma mies on satunnaisesti pitkiäkin aikoja pois ja nyt esikoisen myötä pelottaa miten tuohon tottuu.

Meillä on kaksi kuukautinen poitsu ja mies lähti nyt tällä viikolla eka kertaa lapsen syntymän jälkeen reilu viikon mittaiselle työmatkalle ulkomaille. Vaikka reissut ennen poitsua eivät ole silloinkaan mitään kivoja, niin jotenkin olin niihin kuitenkin tottunut ja sopeutunut. Mutta nyt tuntuu kun olisi isketty halolla päähän, tuntuu niin pahalta ja yksinäiseltä olla kotona yksin pienen vauvan (ja kahden koiran) kanssa. Pari päivää on mennyt enemmän ja vähemmän itkeskellessä, kun ikävä on niin kova ja tuntuu että seinät kaatuu päälle.
 
Viimeksi muokattu:
moikka

Mulla kans mies on välillä reissu hommissa saattaa olla viikonkin pois ja meillä on kaks koululaista ja puolivuotiaat kaksoset aika haipakkaa se on yksin olla.

Tuo seinät kaatuu päälle on ihan tuttua mutta toisaalta pääseehän sieltä kotoa vaikka vaunukävelylle jos ei muuta
 
Moi! Mulla kans mies on reissuhommissa. Tällä hetkellä aina vajaa kaks viikkoa reissussa ja sit viikonlopun kotona ja lähtee taas. Esikoinen on puolentoista vuoden ikäinen ja kuopus kuukauden vanha.

Välillä tuntuu että pää hajoaa, mutta pakko se on vaan jaksaa..
 
Täällä myös arkea pyöritän lähinnä yksin 3kk vauvan ja kahden koiran kanssa, kun mies on reissutöissä. Välillä tuntuu raskaalta, mutta yllättävän hyvin kaikki on kuitenkin sujunut. Eipähän tule riideltyä kotitöiden tekemisestä. Ikävä on ihan valtava ja itku meinaa tulla, kun vauvalle kerron isin terveisiä. Etenkin illat ovat vaikeita, kun vauva on mennyt nukkumaan. Silloin olisi niin ihana käpertyä miehen kainaloon.

Missä päin te muut asustatte? Minä asun Keski-Uudellamaalla. Olisi kiva tutustua ja vaikka tavatakin.
 

Yhteistyössä