Hätäkeskus käski vanhusta konttaamaan!!

Noihan on alkanut vittuilla ihmisille, koska palkka on surkea joten avustajaksi on palkattu jotai laitapuolen kulkijoita.

Silti parempi uutinen on tuo
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Vanhanen+jättää+eronpyyntönsä+18+kesäkuuta/1135257113396

Oli jo aikakin että tuo hoksasi erota

Enemmän minä olen huolissani siitä, miten sairaaloissa laitetaan sh käännyttämään pois kaikki, ketkä eivät täytä kriteereitä.

Yhdysvalloissa tottui siihen, että jokainen sairaalaan astuva näkee lääkärin maksimissaan kuuden minuutin odottelun jälkeen. Täällä saa odottaa ja odottaa, kunnes näkee sh:n, joka pyrkii käännyttämään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ofn :
Enemmän minä olen huolissani siitä, miten sairaaloissa laitetaan sh käännyttämään pois kaikki, ketkä eivät täytä kriteereitä.

Yhdysvalloissa tottui siihen, että jokainen sairaalaan astuva näkee lääkärin maksimissaan kuuden minuutin odottelun jälkeen. Täällä saa odottaa ja odottaa, kunnes näkee sh:n, joka pyrkii käännyttämään pois.

Yhdysvaltoja ei kannattane verrata... Systeemi on niin toisenlainen. Siitä myös maksetaan aika lailla. Kyllä Suomessa lääkäriin pääsee, mutta totta on että jono on monin paikoin liian pitkä.

Onko hätäkesk. tosiaan niin huono palkka?

muoks: vieras, saa nyt nähdä, Vanhanen ehtii kolmessa viikossa vaikka mitä vielä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Onko hätäkesk. tosiaan niin huono palkka?

muoks: vieras, saa nyt nähdä, Vanhanen ehtii kolmessa viikossa vaikka mitä vielä :xmas:

Ehtii ehtii, saas nyt nähä

Hätäkeskuksissa on todella paljon karsittu nyt kuluja, myös palkoista ja henkilöstössä

Niin no parempi tietty jäätyä ulos.. "Hätäkeskuksen selvityksen mukaan tarkoitus oli antaa ilman päällysvaatteita ulkona olleelle soittajalle keino siirtyä sisätiloihin." Mut ihan kuin vaan. Protokollasta poikkeava ohje jne. Mut todella tökerölle kuullostaa kun vähän aikaan sitten oli se pataan ottamis tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Niin no parempi tietty jäätyä ulos.. "Hätäkeskuksen selvityksen mukaan tarkoitus oli antaa ilman päällysvaatteita ulkona olleelle soittajalle keino siirtyä sisätiloihin." Mut ihan kuin vaan. Protokollasta poikkeava ohje jne. Mut todella tökerölle kuullostaa kun vähän aikaan sitten oli se pataan ottamis tapaus.

Ne nyt selittää, onhan noista nauhat kuultavissa kumpi oli oikeassa, kontaten sairaalaan vaiko sisälle lanssilla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noihan on alkanut vittuilla ihmisille, koska palkka on surkea joten avustajaksi on palkattu jotai laitapuolen kulkijoita.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Vanhanen+jättää+eronpyyntönsä+18+kesäkuuta/1135257113396

tämä oli hyvä uutinen luotto mennyt, häntäheikit ulos koko eduskunnasta?

Mua on iänkaiken harmittanut, etten tehnyt valitusta hätäkeskuksesta itse aikanaan. Mun isä oli juuri kotiutettu aivoverenvuodon ja sitä seuranneen leikkauksen jälkeen sairaalasta kotiin. Samana iltana isä menetti puhekykynsä ja alkoi aggressiiviseksi. Enkä mä saanut sille tilattua ambulanssia. Hätäkeskuspäivystäjä oli vain sitä mieltä, että hän ei voi lähettää ambulanssia, jos potilas on itse sitä mieltä, ettei hän halua ambulanssia. Ei mennyt sille jakeluun, että toinen on ihan sekaisin, eikä oma itsensä ollenkaan ja että kyseessä on aivoverenvuoden jälkitila.

Luojan kiitos isän avovaimo sai isän lopulta suostuteltua taksiin, sillä ajoivat päivystykseen ja isä vietiin saman tien toimenpiteeseen, kun kallopaine oli kohonnut hurjasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Päivän paras uutinen, oli pakko tuulettaa! :D

Yhteistyössä