apua... monesti mennyt tästä ohi enkä ole tajunnut noin sitä ajatella, en varmaan enää koskaan kävele siitä ohi naama peruslukemillaAlkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Rovaniemellä thai-hierontapaikka Mii suk
Juu, mutta kun alla lukee että avoinna klo 9-21Alkuperäinen kirjoittaja savossa:kuppila "Aena aaki"
???mikä täs on hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja lapin mamma:apua... monesti mennyt tästä ohi enkä ole tajunnut noin sitä ajatella, en varmaan enää koskaan kävele siitä ohi naama peruslukemillaAlkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Rovaniemellä thai-hierontapaikka Mii suk
Ajattelepa englanniksiAlkuperäinen kirjoittaja hä:???mikä täs on hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja lapin mamma:apua... monesti mennyt tästä ohi enkä ole tajunnut noin sitä ajatella, en varmaan enää koskaan kävele siitä ohi naama peruslukemillaAlkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Rovaniemellä thai-hierontapaikka Mii suk
ohoops...en jaksanu selata koko ketjua niin joku olikii jo laittanu tämän.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:Suomen pisimmän kapakin nimi: Yteritsiputeritsipuolilautasbaari , Löytyypi Sallasta jos jotakuta kiinnostaa lähteä testaamaan paikallista olutlistaa
Kajaanissa. Täkäläisten suissa Kalppari, tai Kalappari.Alkuperäinen kirjoittaja BigFatMama:Baari nimeltä Kalpea Kukko :x
mä olen siellä käynyt tasan kaksi kertaa, vaikka meiltä kävelymatkan päässä onkin :saint: mutta asunnon puolella olen käynyt useastikin, kun olen poikani sieltä koulukaveriltaan käynyt hakemassa...Alkuperäinen kirjoittaja virpi83:murina on mun entinen työpaikka