Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tulikohan ne viime vuoden puolella, näin mä muistelen. Ne onkin kyllä hyviä ja Kis-Kissit ihan parhaita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tulikohan ne viime vuoden puolella, näin mä muistelen. Ne onkin kyllä hyviä ja Kis-Kissit ihan parhaita.![]()
Ne jääkarhut vievät kyllä voiton, me tapeltiin aina lapsina niistä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:Mummu...ensimäinen mikä noista tulee mieleen![]()
Siltä löytyi aina kaapin perältä noita namuja.
Niin kun alla totesin niin tääl ois kiss-kissiä. niist tuli joulun alla myyntiin semmonen pahvinen rasia mis on joku about 300g pelkkiä kisuja.Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:Meillä mummo tarjoili omareita ja marianneja.. kettukarkeista mulla ei ole tietoakaan?Kai ne jotain marmelaadia on? Fazerin parhaita olen joskus itsekin ostanut, harmi kun niitä tosca ja kis kis karkkeja ei saa erikseen ostettua mistään.. :/
Mäki oon nähny noita rasioita ja likat isomuorilta saiki niitä Vironreissulta tuliaisina, maksaa vaan maltaitaa yks rasia, niin ei ihan joka päivä viitti ostaa, vaikka hyviä ovatkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin kun alla totesin niin tääl ois kiss-kissiä. niist tuli joulun alla myyntiin semmonen pahvinen rasia mis on joku about 300g pelkkiä kisuja.Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:Meillä mummo tarjoili omareita ja marianneja.. kettukarkeista mulla ei ole tietoakaan?Kai ne jotain marmelaadia on? Fazerin parhaita olen joskus itsekin ostanut, harmi kun niitä tosca ja kis kis karkkeja ei saa erikseen ostettua mistään.. :/