Hassu uni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nukkuja

Vieras
Aina välillä näen tätä hassua unta missä minä ja mies yhtäkkiä saadaan vauvoja. Yleensä niitä on kaksi vauvaa tai enemmänkin. Tässä unessa en kuitenkaan koskaan ole raskaana tai synnytä. Siinä me sitten yritämme piilottaa näitä vauvoja ettei kukaan näkis että meille on tullut taas lisää lapsia ja niin monta... :D

:D

Minä näin joskus unta, että ovesta lappoi koko ajan lisää lapsia sisään ja he kävelivät suoraan kylpyhuoneeseen yäkertaan, eikä kylppäri vain täyttynyt.

Vauvaunet on usein huvittavia. Mä näin unta, että mulla oli kaksoset, mutta toinen niistä juosta viipotti pitkin maita ja mantuja ja toinen oli ihan vauva, ja siinä unessa mä alkuun pääsin niiden kanssa sairaalasta.
Mitähän noi vauvaunet meinaa, koska aina välillä vauvoja tupsahtelee ovista ja ikkunoista. Unissa siis :D

Mä näen joskus unia, että muistan yhtäkkiä, että apua, mähän synnytin muutama päivä sitten, en ole muistanut hoitaa lasta yhtään, onkohan se enää hengissäkään, ja sitten yritän mennä hoitamaan sitä ja aina tulee mutkia ja esteitä matkaan.

Yhteistyössä