hassu epävarmuus välillä hiipii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LillaMy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LillaMy

Vieras
Mulla on aina ollu ihan terve itsetunto, ja en oo koskaan ihmeemmin pelänny et poikaystävä tms.löytää toisen tms. Mut nyt raskaana on pari kertaa tullu sellanen hassu epävarmuus et jos se nyt ihastuukin johonki muuhun kun olen tällänen "iso" ym. Ja syytä ei oo ollu epäillä, et se ois jotenkin ollu sellanen outo tms. Luottamus on ollu ihan kunnossa aina.Ja sit taas välillä olen ihan normaali, ja tuntuu nuo epävarmuudet hassultakin. Onko kellään muulla ollu tälläsiä, hassua jotenkin.?

Kuopusta odottaessa exä oli opiskelemassa maassa, jossa aviorikoksesta seuraa kivitys. Olin aika levollisella mielellä. Hän lähti tonne ollessani rv 5 ja palasi, kun olin rv 38.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kuopusta odottaessa exä oli opiskelemassa maassa, jossa aviorikoksesta seuraa kivitys. Olin aika levollisella mielellä. Hän lähti tonne ollessani rv 5 ja palasi, kun olin rv 38.

No se on ollu sit turvallista olla sun kotona ja ootella miestä takasin :D

siellä maassa kaikki tiesivät ex perhesuhteet ?

Alkuperäinen kirjoittaja ai:

siellä maassa kaikki tiesivät ex perhesuhteet ?

No hei, todellakin! Ja toki me olimme silloin vielä naimisissa, ei mitään exiä. Jos se ois niin vähän kuin nähty keskustelevan jonkun naisen kanssa, oisvat saaneet molemmat tehdä tiliä siitä, mikä on siviilisääty jne.

Yritin välillä lähettää postitse esim. lehtileikkeitä länsimaisesta mediasta sekä esim. kasvovettä. Eivät tulleet perille koskaan. Mulle tulleet kirjeet oli kaikki aukaistu, täynnä sellaisia virallisennäköisiä leimoja yms. En tiedä miten paljon he suomea sitten siellä ymmärsivät. :p

Yhteistyössä