Apuva!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kehtaa nimee laittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En kehtaa nimee laittaa

Vieras
Siis kertokaas mulle, et voiks tonne alapäähän tulla näppylöitä ihan ilman mitään tautia? Mulla on ollu ennenkin, mut nyt on aika kipee näppylä tuol alakerrassa. Sellanen kova, kipee, limakalvon alla, et ei oo rikki tms...
Papa oli 2v sitten ok, ja joskus suhteen alkuaikoina oon käyny klamydiatestit ym...Nyt ollaan ukon kans oltu 9v yhessä, eikä tasan tarkkaan kumpikaan oo käyny vieraissa. Voisko muka kondylooma olla oireeton noin pitkään, ettei olis näkyny ees papassa? Ja miehellä ei mitään tollasia näppylöitä oo ollu. Paljon oon käyny gynellä lapsettomuuden takia eikä kukaan oo sanonu, et näyttäs jotenkin oudolta tuo alapää. Kai ne nyt ois huomannu, jos ois jotain erikoista.

Jospa joku tietäs jotain....Tääl ei pääse gynellekään kun vasta heinä-elokuussa.

Finnejä kyl on just tuol karvotukses aina välillä, mut nyt tää näppylä on tuol syvemmällä häpyhuulis. Yritin kyl puristellakin, mut ei siit mitään lähe. Tosi sellanen selvärajanen, et ihankun joku ois laittanu littanan herneen sinne limakalvon alle. Mietin et voiks olla joku "hankausjuttu"? Mut nyt ollu jo pari päivää...

Alkuperäinen kirjoittaja En kehtaa nimee laittaa:
Finnejä kyl on just tuol karvotukses aina välillä, mut nyt tää näppylä on tuol syvemmällä häpyhuulis. Yritin kyl puristellakin, mut ei siit mitään lähe. Tosi sellanen selvärajanen, et ihankun joku ois laittanu littanan herneen sinne limakalvon alle. Mietin et voiks olla joku "hankausjuttu"? Mut nyt ollu jo pari päivää...

Aaa, kuulostaa tutulta. Mulla oli joskus uloimman häpyhuulen sisäpuolella semmonen kova ja iso paukura. Sormien välissä ku pyöritteli nii tuntu ihan ku siellä ois tosiaan herne ollu. :D
No, minä otin neulan ja tuikkasin siihen reiän ja avot! finnihän se oli. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paukku:
Alkuperäinen kirjoittaja En kehtaa nimee laittaa:

Aaa, kuulostaa tutulta. Mulla oli joskus uloimman häpyhuulen sisäpuolella semmonen kova ja iso paukura. Sormien välissä ku pyöritteli nii tuntu ihan ku siellä ois tosiaan herne ollu. :D
No, minä otin neulan ja tuikkasin siihen reiän ja avot! finnihän se oli. :D

No hyvä, et kuullosti tutulta. Huh...Mä jo oikeesti oon miettiny, et mistä mä oon jonku taudin saanu....Jotenkin outoo vaan kuvitella, et finnejä tulee limakalvoihin???

voi olla finni tai sellainen tulehtumaton rasvakertymä. Jos neulalla tökkii, kannattaa puhdistaa hyvin ennen (iho, neula ja kädet) ettei tule pahempaa tulehdusta. Miehellä sellainen pampula karvoituksessa ja antaa sen välillä "tyhjentää".

Yhteistyössä