Hartan Topline CL

• Viestiketjun aloittaja onko hyvät
  • Ensimmäinen viesti
onko hyvät
Olen päätymässä kyseisiin vaunuihin... ihan netin perusteella, luonnossa en ole niitä päässyt näkemään... Olen ajatellut tilata saksasta, kun täällä ovat niin hirveän kalliita. Tietääkö joku, että onko noissa samat kankaat ja toppaukset, suomessa myytävissä ja saksassa myytävissä? Luulisi, kun ovat samat vaunut kuitenkin...? Kuulisin tosi mielelläni kommentteja näistä vaunuista, jos jollakulla on tietoa...? Teutoniat vaikuttavat myös laadukkailta vaunuilta, olisiko jollakulla mielipidettä niistä?

Laatuero
Kyllä niissä vaunuissa joita ei varsinaisesti Suomen ilmastoa silmälläpitäen tehdä, on paaaaaljon ohuemmat kankaat. Eikä ne välttämättä pidä lainkaan vettä ilman sadesuojaa. Eli siis jos sade yllättää niin kankaat saattaa olla märät ennenkuin ehdit virittää sadesuojan vaunujen päälle. Osta käytetyt jos hinta hirvittää. Mulla olis, paljonkon maksat? :D

alkup
Onko ne hyvässä kunnossa ne käytetyt vaunut... Monet väittää että useimmat vaunut on jo yhden lapsen käytön jälkeen vähän sellaiset ja tällaiset... Voisinhan hyväkuntoiset ostaakin... tietysti pitäisi miettiä kuinka paljon tulisi vielä lähetyskuluja, jos ei satuta asumaan samalla paikkakunnalla... Minkä vuoden toplinet sinulla olisi, ja minkä väriset?

ei todella hartanit
Ei mulla mitään Hartaneita ole, mutta en minä näitä omiani kyllä vuoden käytöllä ole pahaksi saanut. Kai ne menee jos niitä heitellään ja huonosti pidetään ja ulkona säilytetään. Ei nää meidän kyllä uusille häviä muuta kuin siinä että tavarakorissa on kuraroiskeita. Sen saa kyllä pestyä. Mutta jos kerran Hartaneita olet vailla niin et sinä näitä meidän vaunuja halua.

hep
meille on ostettu Hartanit -04 alkuvuodesta. kertaakaan en ole kankaita pessyt, tosin nyt sitä suunnittelin ennen kakkosen syntymää. esikoinen on kuljetettu ainoastaan noissa Hartaneissa, ei oo kaivattu mitään matkarattaita tai vastaavia. ovat kätevät ja vaivattomat käytössä sekä mukavat työntää. me ollaan oltu 100% tyytyväisiä hankintaamme. itse ostimme Hartanimme täältä Suomesta, mutta kuulimme eräältä ihmiseltä, että oli tilannut ihan samanlaiset Saksasta ja paljon edullisemmin. ihmettelen, että miksi ei olisi samat kankaat. ainakin Hartanin kotisivuilla esiintyy samat kuosit. oman kokemukseni perusteella voin suositella! päätyisin edelleen samaan merkkiin, jos nyt uusia vaunuja tarvitsisin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 17:02 hep kirjoitti:
meille on ostettu Hartanit -04 alkuvuodesta. kertaakaan en ole kankaita pessyt, tosin nyt sitä suunnittelin ennen kakkosen syntymää. esikoinen on kuljetettu ainoastaan noissa Hartaneissa, ei oo kaivattu mitään matkarattaita tai vastaavia. ovat kätevät ja vaivattomat käytössä sekä mukavat työntää. me ollaan oltu 100% tyytyväisiä hankintaamme. itse ostimme Hartanimme täältä Suomesta, mutta kuulimme eräältä ihmiseltä, että oli tilannut ihan samanlaiset Saksasta ja paljon edullisemmin. ihmettelen, että miksi ei olisi samat kankaat. ainakin Hartanin kotisivuilla esiintyy samat kuosit. oman kokemukseni perusteella voin suositella! päätyisin edelleen samaan merkkiin, jos nyt uusia vaunuja tarvitsisin.
Totta kai kuosit voivat olla samat, vaikka kankaissa olisikin eroja. :saint:
Eihän se kankaan paksuus ole kuosista kiinni.

Yhteistyössä