Harrastus yksinäiselle 13-vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideat loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä harrastusta ehdottaisitte ujolle 13-vuotiaalle tytölle, joka haluaisi tutustua tekemisen myötä uusiin ihmisiin?

Joukkuelajit on kokeiltu ja huonoksi havaittu: joukkueissa on ollut niin riivis porukka jo valmiiksi, että tytön on ollut mahdoton päästä porukkaan. Lisäksi 13-vuotiaat pelaavat jo aika kovalla tasolla ja tässä iässä on ehkä vähän myöhäistä aloittaa aivan alusta. Aikuisten harrastusryhmiin ikää tas on liian vähän, eikä todennäköisyys uusien ystävien saamiseen ole niissäkään kovin korkea.

Ideoita?
Cheerleading se on kyl joukkuelaji mut sielt voi saada myös uusii ystävii ja kivaa se on

Itse aloitin 13 vuotiaana kiipeilyn. Siellä ei yleensä ole ryhmä painetta(riippuu seurasta) ja hyvin helppo laji, kun on hetken harrastanut. Voimaa kyllä vaaditaan, mutta sitä saa itse harrastuksessa.

Ite oon harrastanut partiota nyt 5 vuotta enkä ole kyllä lopettamassa kaan! Tosi monipuolinen ja mukava harrastus. Aloittaakseen ei tarvitse osata mitään joten sen voi aloittaa milloin vain. Kavereita siellä kyllä saa ja uusia hyödyllisiä taitoja esim. Ensiapua. Ja nyt kun korona alkaa pikkuhiljaa hellittämään suuria tapahtumia alkaa taas olemaan. Esim ensi keväällä tahti!

on jo sen ikäinen, että ei voi tuputtaa mitään. toki asiasta kannataa keskustella ja siitä mikä kenties kiinnostaisi. tuo ratsastus on toki yksi. mutta sekään ei välttämättä ole kaikkien kiinnostuksen kohde. olisko joku harrastepiiri. esim. askartelu, posliininmaalaus yms.

Yhteistyössä