harrastuksia

Hei!
Kartoitan pienten lasten äitien, ja miksei isienkin, toiveita lapsiperheiden palvelujen suhteen.

Siis: minne menisitte imeväisen ja mahdollisten sisarusten kanssa, ja millä ehdoilla?
Olisiko kiva mennä esim. kuntosalille, jossa on hoitohuoneet, lasten peuhupaikka lastenkaitsijoineen ja mahdollisuus syömiseen. Ja ajanvaraus esim. netin kautta?

Vai mikä innostaisi lähtemään, harrastamaan ja samalla tapaamaan vertaisiaan?
Ja vielä: mitä olisitte valmiit maksamaan ko. jutusta?

Olen tosi kiitollinen kaikista vastauksista ja kommenteista, kiitos siis jo etukäteen!
 
Punttikselle jos pääsis muksun kanssa niin se ois elämän täyttymys. Aiemmin kävin säännöllisesti punttiksella, mutta muksu syntyy kohta ja tiedän, että ainakaan vuoteen en pääse salille, koska iltaisin miehellä omat harrastukset ja muksulle ei muuta hoitajaa ole. Päivällä jos ois mahdollisuus käydä. Hintaa jos ajatellaan, että salikortti maksaa 30-50 euroo kk niin siihen päälle muksun hoito vaik 20 euroo kuussa. Tuohon mulla ois varaa.


Anne
 
Sarita-80
Joo päivisin kaipais kyllä joskus tekemistä, mutta tuo lapsenhoito on aina se ongelma. Eli melkein mihin vaan jos lapset sais hoitoon vieläpä kohtuuhintaan. Edellä 20e hoitokortti = kohtuuhintainen.
 
Pikku-Mirtzu
No mä oon aatellu alkaa harrastaa jotain taistelulajii, ja hoitajakin siks aikaa löytyy. Mutta punttis, joku jumppa tms. tai tanssitunti olis kiva pari kertaa viikossa, ja siitä vois kuussa maksaa sen 20-30e jos joku lasta hoitais.
 
Mielestäni mikä tahansa kävis jos sais sen kohtuuuhintaan just jotain 20 euroo kuussa tai parieuroo per käynti mikä olis vielä parempi. eli vois mennä just silloin ku huvittaa. kahville, kirjastoon , uimaan, jumppaan, punttikselle, kauppaan.
Tälläset leikkipuistot aivan mahtava keksintö mutta vain harvoissa paikoissa löytyy ja nehän ei ota ihan pieniä.
 
Nameless
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2004 klo 10:52 Anne25 kirjoitti:
Punttikselle jos pääsis muksun kanssa niin se ois elämän täyttymys. Aiemmin kävin säännöllisesti punttiksella, mutta muksu syntyy kohta ja tiedän, että ainakaan vuoteen en pääse salille, koska iltaisin miehellä omat harrastukset ja muksulle ei muuta hoitajaa ole. Päivällä jos ois mahdollisuus käydä. Hintaa jos ajatellaan, että salikortti maksaa 30-50 euroo kk niin siihen päälle muksun hoito vaik 20 euroo kuussa. Tuohon mulla ois varaa.


Anne
Meilläpäin ainakin Elixiassa on lapsiparkki arkipäivisin. Kuukausimaksu on 59 euroo ja siihen sisältyy toi lasten hoito.
 
trinity
Minä olen niin mukavuudenhaluinen, että harrastamaan haluan mennä yksin. Kuitenkaan en osais täysillä keskittyä siihen omaan tekemiseen, jos lapset olisivat jossain lapsiparkissa tai muuten pyörisivät mukana, olipa sitten kuinka hyvät puitteet tahansa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2004 klo 13:43 trinity kirjoitti:
Minä olen niin mukavuudenhaluinen, että harrastamaan haluan mennä yksin. Kuitenkaan en osais täysillä keskittyä siihen omaan tekemiseen, jos lapset olisivat jossain lapsiparkissa tai muuten pyörisivät mukana, olipa sitten kuinka hyvät puitteet tahansa.


Tämä on kyllä totta, mutta jos ois mahdollista käydä urheilemassa silloin kun mies on töissä eikä häipyä heti kotoa kun mies tulee kotiin, niin valitsisin tuon ekan vaihtoehdon. On mukava viettää aikaa myös oman miehen kanssa ja tulis ehkä paremmin lähdettyä punttikselle, jos toinen ei jäis kotiin
 
Odottaja-85
Vielä voi käydä onneksi kuntosalilla tekemässä jotain kevyitä liikkeitä, mutta sitten se voi olla ettei enään ehdi ku esikoinen syntyy. Toivottavasti saisi sitten aina jonkin hoitaan siksi aikaa, että pääsisi käymään punttiksella, kun siellä on jotenkin niin tottunut käymään.
 
jimin äiti
Itse käyn salilla, uimassa ja jumpassa,ainakin niissä ois tosiaan kiva käydä päivällä, ku mies töissä! Myös erilaisille kursseille (mm. työväenopisto) ois kiva saada lastenhoito.
Ajanvarauksen vois hoitaa netissä, puhelimitse tai paikan päällä.
Maksun vois suorittaa kertamaksuna (max 5e) tai kk-maksuna.

 

Yhteistyössä