Harrastukset/kiinnostuksenkohteet jotka pidät omana tietonasi

  • Viestiketjun aloittaja että sellaista vaan
  • Ensimmäinen viesti
Uuu, kauniita kuvia, siis Shibari-kuvia! Ihan uus juttu! Aika lailla vähän miehiä sidottuna, miksi? Aika partiolainen saa olla noitten solmujen kanssa ;D
Mä olen sitonut ehkä enemmän miehiä kuin naisia. Ja sit ollaan tehty erilaisissa kokoonpanoissa isompiakin juttuja.

Miehiä on varmasti enemmän sitojina siksi, että niin pääsee katselemaan ja koskettamaan nakuja naisia.
 
"nanna"
En vastusta, ei herättänyt negatiivisia ajatuksia, paitsi!

En voisi kuvitella itseäni sidottuna, näyttäisi kamalalta kun makkarat ja lölleröt pursuavat ja tursuavat (vaikka ylipainoa ei olekaan, painoindeksi 24, mutta kun viiden lapsen saaminen vaan on muokannut kroppaa). Eli siis pimeässä peiton alla perinteisesti... :)
 
[QUOTE="nanna";30813748]En vastusta, ei herättänyt negatiivisia ajatuksia, paitsi!

En voisi kuvitella itseäni sidottuna, näyttäisi kamalalta kun makkarat ja lölleröt pursuavat ja tursuavat (vaikka ylipainoa ei olekaan, painoindeksi 24, mutta kun viiden lapsen saaminen vaan on muokannut kroppaa). Eli siis pimeässä peiton alla perinteisesti... :)[/QUOTE]

Shibari ei olekaan sitä että sidotaan ja naidaan vaan taidetta. Ja taitava sitoja osaa sitoa niin ettei tursua!
 
Blondi misu
Oletko sinäkin switch? :D (ja juu, kyllä siinä ainakin pakarat punastuvat)
... Kyllä mä pääsääntöisesti olen itse taputeltavana mieluummin.. Mutta. Joittenkin naisten kohdalla tulee aivan vastustamaton himo päästä läpyttelemään.. Meillä mieskin on toisinaan 'kurinpalautuksen' tarpeessa - mutta myönnettäköön, sitä hoitelen vain sen mieliksi- itse kiihotun vaan naista näpäytellessä.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii

Yhteistyössä