Harrastin seksiä parhaan ystäväni kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Minä ja miespuoleinen ystäväni ollaan jo melkein 20 vuoden ajan oltu parhaat ystävät. Olemme aina jakaneet toisillemme kaiken ja tunnemme toisemme kuin omat taskumme. Koskaan ei meidän välillä ole mitään seksuaalista ollut.
Näimme viime viikonloppuna pitkästä aikaa (asumme eri puolin suomea) ja viikolla juttelimme facessa seksistä. Mistä kumpikin tykkää jne. Ja viikonloppuna ihan selvänä päädyimme sänkyyn ja vietimme siellä yhdessä vuorokauden. Harrastimme seksiä, loikoilimme, nukuimme, juttelimme, välillä käytiin yhdessä suihkussa ja takaisin sänkyyn. Juttelimme ennen lähtöämme että kumpikaan ei kadu, tapahtui mitä tapahtui ja kumpikin oli siinä täysiä mukana omasta tahdostaan ja siltä että se tuntui just siltä.
Me ollaan yhdessä kierretty 10 vuotta Suomea ja käyty festareilla ja keikoilla yhdessä. Nukuttu samassa hotellissa ja samassa sängyssä. Koskaan aiemmin emme ole mitään tälläistä tehnyt. Kumpikin meistä siis sinkkuja.
Nyt en saa tuota ihmistä pois mun mielestäni. Haluaisin häntä koko ajan. Haluaisin olla hänen vierellään ja kaipaan häntä erinlailla kuin ennen.
Onkohan tässä nyt ystävyys mennyt tämän takia? Hän on ihminen jota en ikinä halua menettää elämästäni. Tärkeä ja rakas minulle.

Kyllä mieheni on myös paras ystäväni, ja pääsääntöisesti liittomme on ollut onnellinen kohta 20 vuoden ajan, joten käy nainen kiinni ja syventäkää ystävyyssuhde rakkaussuhteeksi =)

• Tykkää
Reactions: Neydan
Naiset ovat kyllä oikeasti juuri tällaisia, en käsitä miksi. Heti kun "se raja" ylitetään, niin naiset ovat koukussa. Tämän palstahistoriankin aikana on ollut niiiiiiiiin käsittämättömän monta näitä juttuja, että on menty sänkyyn eikä sen pitänyt olla mitään muuta, MUTTA "nyt mä en saa sitä pois mielestäni"

Kyllä mieheni on myös paras ystäväni, ja pääsääntöisesti liittomme on ollut onnellinen kohta 20 vuoden ajan, joten käy nainen kiinni ja syventäkää ystävyyssuhde rakkaussuhteeksi =)

Näinhän se just menee että ensin ollaan 20 vuotta kavereita ja sitten huomataan kun voikin nussia toisten kanssa ja se rakkaus astuu kuvioihin. Sen jälkeen naimisiin ihan vaan kuumottaakseen homoja, nehän ei pääse naimisiin ja on kovin kiukkuisia siitä :)

Yhteistyössä