Harrastaako teidän puolisko mykkäkouluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihanainen

Vieras
Meillä harrastaa... On nyt toista päivää mykkäkoulussa. :( Hauskinta/typerintä tässä on se, että suuttui sunnuntaina asiasta, jonka kanssa mulla ei ollut mitään tekemistä ja nyt sitten mököttää mulle. Huoh. Mä en oo lainkaan mykkäkoulu ihmisiä, mutta eipä täällä yksinäänkään auta pölistä. Onneksi on lapsi, jonka kanssa voi jutella. Vaikka se ei osaakaan vielä takaisin vastata. :)

Ei yleensä, mutta toisinaan vastaa vain välttämätömimpiin kysymyksiin , eikä kovin lämpimällä sävyllä.
Minä haluaisin pitää joskus mykkäkoulustani kiinni, mutta sitten aina lopetan sen.

Osaan kuitenkin kuulemma huutaa, vaikkei suustani tulisi ääntäkään
B)

Harrastaahan tuo, tai ei harrasta enää kun en viitsi vaivautua asiaa edes huomaamaan, on muutakin tekemistä kun on kaksi lasta. Jos ei vastasta kuulu että on tosiaan mykkäkoululla sanon että jatka kuule vaikka maailman tappiin asti mun puolesta ja sen jälkeen on ilmaa kunnes itse taas alkaa puhumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Ei meista kumpikaan viitsi mykkakoulua pitaa.

Missäpäin sä muuten nykyään asut :D

Melkeen sun naapurissas :whistle: :wave: Tuutko kaffeelle?

Päätitte siis Suomeen tulla? Voishan sitä joskus piipahdella. Oon tosi kova juomaan kaffea. :D Katellaan.

Mina tulin lasten kanssa Suomeen. En ollut valmis viela tassa vaiheessa lahtemaan mukaan Etela-Koreaan. Katsellaan tama vuosi tassa milta nayttaa. Pahus, minakin jouduin vahan vahingossa duuniin, onneksi vain osa-aikatyohon.

Minakin juon muuten liikaa kahvia. Mites muuten Fidel sujuu? Ma luulen, etta taytyy luovuttaa. Ei ole mielenkiintoa yhtaan sita jatkaa.

Minakin juon muuten liikaa kahvia. Mites muuten Fidel sujuu? Ma luulen, etta taytyy luovuttaa. Ei ole mielenkiintoa yhtaan sita jatkaa.

Luovutin minäkin :ashamed:

AI etelä-Koreaan. No, ymmärrän...

sitten minakin voisin luovuttaa. Yleensa en anna periksi. Toisaalta harmittaa, etta 1/3 jai vain puuttumaan. Mutta erittain pettynyt olin :/

Meiltä löytyy mykkäkoulua harrastava ukkeli. Raivostuttavaa |O
Jatkaa sitä niin kauan ennenkuin mä alan sovittelemaan ja availemaan solmuja vaikken olisikaan tehnyt yhtään mitään.
Ärsyttää, koska itse olen sen luontoinen, että kaikista asioista täytyy voida puhua aikuismaisesti.

Ei tosiaankaan.
Ei se ymmärrä koko käsitettä; oon yrittäny sen tuhannen kertaa alkaa mykkäkouluun, mutta ukko alkaa puhua pölpöttää niitä näitä jo ensimmäisten 3 min jälkeen ja kyselee enkö kuule kun en vastaa :snotty: :D

On se joskus suutuspäissään luvannu ettei puhu mulle mitään, mut sitä on kestäny just sen 3min :whistle: :D ;)

Yhteistyössä