Harmonet-pillereiden lopettaminen

• Viestiketjun aloittaja jen
  • Ensimmäinen viesti
jen
Hei Ellit!

Lopetin seurustelun muutama kuukausi sitten ja vasta hiljattain tajusin, että voisin jättää nyt pillerit pois. Olen käyttänyt Harmonet-pillereitä viiden vuoden ajan ja hiukan minua askarruttaa, mitä kropassani saattaa tapahtua, kun lopetan pillerit. Pillereitä aloittaessa painoni ei noussut, enkä huomannut muitakaan muutoksia. Menkkani tosin olivat todella epäsäännölliset ennen pillereiden aloittamista, ja nyt tilanne varmaankin palautuu samanlaiseksi, kun lopetan pillerit. Aknea minulla ei ollut ennen pillereitä, mutta saatanko saada sen nyt? Oletteko yleensä jutelleet gynekologin kanssa ennen pillereiden lopettamista, vai voiko sen tehdä ihan omin päin?

Jos myöhemmin aloitan pillerit uudelleen, voinko luottaa siihen, että Harmonet sopii minulle jälleen?

Kiitos avusta!=)

<miska>
Itse lopetin puoli vuotta sitten Harmonetit. En ole koskaan muita käyttänytkään. Kun aloitin pillerit, ei tullut mitään ongelmia. Kun lopetin pillerit, ei myöskään tullut mitään ongelmia. Menkatkin ovat tulleet ihan ajallaan, mitä nyt muutaman päivän heittäneet. Kasvojen näpyt eivät lisääntyneet, mutta selkään on tullut näppyjä mutta ei mitään sellaista mikä maata kaatais..Jos joskus aloitan pillerit, aloitan luultavasti ne samat Harmonetit.

Yhteistyössä