harmittaisko teitä *miesasiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ripuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ripuli

Vieras
olen nyt seurustellut yhden miehen kanssa 5kk ja mulla on kaksi lasta.. ja mua harmittaa tälläinen asia kun ollaan v loppuja erossa ehkä noin joka toinen tai ei niinkä usein, mutta siis kun mies ei ikinä soita mulle koko v lopun aikana oma-aloitteisesti.. vastaa kyllä kun mä soitan mutta ei ota muhun yhteyttä jos mö en ota.... muuten kun ollaan yhdesä on tosi ihana jne. toi vaivaa mua nytkää v lopun aikana ei kertaakaan ole ottanut yhtettä eilen mä soitin ja sovittiin että tulis tänään illalla meille.. kai se on tulossa mutta soittanut ei ole... olenko hirveän lapsellinen jos lähetän viestin että katsotaan sitä tuloa joskus ensi viiikolla, soitellaan.

siis yleensäki harmittaa kun ne v loput kun ollaan erossa niin ei soita vaikka olis luvannut kun unohti jne... eikä soita oma-aloitteisesti.
ja olishan se kvia tietää monen aikaa on tulossa jne

Alkuperäinen kirjoittaja ripuli:
olen nyt seurustellut yhden miehen kanssa 5kk ja mulla on kaksi lasta.. ja mua harmittaa tälläinen asia kun ollaan v loppuja erossa ehkä noin joka toinen tai ei niinkä usein, mutta siis kun mies ei ikinä soita mulle koko v lopun aikana oma-aloitteisesti.. vastaa kyllä kun mä soitan mutta ei ota muhun yhteyttä jos mö en ota.... muuten kun ollaan yhdesä on tosi ihana jne. toi vaivaa mua nytkää v lopun aikana ei kertaakaan ole ottanut yhtettä eilen mä soitin ja sovittiin että tulis tänään illalla meille.. kai se on tulossa mutta soittanut ei ole... olenko hirveän lapsellinen jos lähetän viestin että katsotaan sitä tuloa joskus ensi viiikolla, soitellaan.

ei asuta yhdessä.. on mökillä veljensä kanssa ja aina kyl saan melkein kiinni ku nsoitan.. mut hamrittaa ettei edes kerran v lopun aikana voi soittaa ja kysyä kuulumisia ei se vie kun 2 min...

mä lähetän sille viestin että ei tule tänään.. vai harmittaako mua teistä ihan turhaA?

Ymmärrän, että harmittaa, mutta kyseessä voi toaiaan olla ihan se miesten ja naisten ero, että miehet ei usein tykkää turhaan jaaritella puhelimessa. Ei tietenkään koske kaikkia miehiä, mutta usein se tuntuu noin olevan...

Yhteistyössä