J
"Jonna"
Vieras
Pakko purkaa ajatukset nytheti sisältäni, tuntuu että tämä ahdistus räjähtää kohta käsiin..
Eli olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta. Mä olen 23v ja mies 32v. Meillä on ihana 2vuotias poika.
Pojan syntymän jälkeen meidän parisuhde on loppunut kuin seinään.
Ollaan tän 2 vuoden aikana seksiä harrastettu 4 kertaa
Aluksi en etes ajatellut asiaa sen kummemmin, mutta nyt oikeesti en jaksa kertakaikkiaan tätä, mulla tekee mieli! Mutta ikävä kyllä ei miestäni, tuota kämppäkaveriani joka ei tee elettäkään auttaakseen mua tai ota mua kainaloon tai mitään! Jolle teen ruuat joka päivä, siivoan aina yksin, huolehdin lapsesta aikalailla yksin.
Ei mua nuo haittaa hirveesti, mutta kun mies ei tee edes poikansa kanssa koskaan mitään kahdestaan, ei käy puistossa eikä osta hänelle koskaan mitään. Hyvä kun vähän touhuaa kotona jotakin. Normaalia? Entiiä..
Muuten on hyvä mies, että ei hirveästi riidellä, ei huuda mulle, eikä pahemmin juopottele. Mutta tunteet kyllä häntä kohtaa on kuollut, ei tunnu enää missään; ylä- eikä alapäässä.
Kaiken huippuhan on miten sitten aikaansa täällä kotona viettää työpäivän jälkeen ja vapaapäivinä. Semmoiset 5-8 tuntia istuu tietokoneella..
Mä en haluais erota helpolla mutta kun tuntuu etten viitsi puhua enkä yrittää hänen kanssaan. Ärsyttää koko ihminen!
Kertokaa mulle kokemuksia tai jotakin rohkaisua.
Eli olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta. Mä olen 23v ja mies 32v. Meillä on ihana 2vuotias poika.
Pojan syntymän jälkeen meidän parisuhde on loppunut kuin seinään.
Ollaan tän 2 vuoden aikana seksiä harrastettu 4 kertaa
Ei mua nuo haittaa hirveesti, mutta kun mies ei tee edes poikansa kanssa koskaan mitään kahdestaan, ei käy puistossa eikä osta hänelle koskaan mitään. Hyvä kun vähän touhuaa kotona jotakin. Normaalia? Entiiä..
Muuten on hyvä mies, että ei hirveästi riidellä, ei huuda mulle, eikä pahemmin juopottele. Mutta tunteet kyllä häntä kohtaa on kuollut, ei tunnu enää missään; ylä- eikä alapäässä.
Kaiken huippuhan on miten sitten aikaansa täällä kotona viettää työpäivän jälkeen ja vapaapäivinä. Semmoiset 5-8 tuntia istuu tietokoneella..
Mä en haluais erota helpolla mutta kun tuntuu etten viitsi puhua enkä yrittää hänen kanssaan. Ärsyttää koko ihminen!
Kertokaa mulle kokemuksia tai jotakin rohkaisua.