Erotako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Mä oon kyllästynyt elämään ton ukon kanssa! Se ei tee kotona mitään, ei siivoo eikä korjaa astioita pöydästä käskemättä, ei kerää leluja, ei nosta lattialta tavaroita jotka pudonneet.....listaa vois jatkaa loputtomiin..
11vuotta ollaan oltu yhdessä ja nyt tuntuu että se oli tässä!
Mutta, mua mietityttää että miten tullaan toimeen lasten kanssa, kun asuntovelkaa on.. Mulla on kyllä vakkari työpaikka, mut okt vie ison osan palkasta..
HElp me!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu muualla kyllä tekee, pihalla ja autohommat...ja käy töissä.

No niin. Eihän se sitten hyödytön ole. Ja ajattelee ehkä tahollaan, että pitäisikö erota, kun vaimo ei tee pihahommia eikä autohommia :D

Ensinnä, mä kyllä teen pihallakin hommia ja vaihdan omaan autooni renkaat!
Toiseksi, mä kaipaan sellasta miestä mikä se oli alussa...

Ja se varmaan kaipaa sellaista naista, joka sä olit alussa.
Kerroithan muuttuneesi kylmäksi, ja että miehesi läheisyys ahdistaa.

Parisuhde on kahden kauppaa, ja omaa suhtautumistaan muuttumalla saa vastapuolenkin suhtautumisen aika usein muuttumaan. Se kannattaa muistaa :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ja se varmaan kaipaa sellaista naista, joka sä olit alussa.
Kerroithan muuttuneesi kylmäksi, ja että miehesi läheisyys ahdistaa.

Parisuhde on kahden kauppaa, ja omaa suhtautumistaan muuttumalla saa vastapuolenkin suhtautumisen aika usein muuttumaan. Se kannattaa muistaa :flower:

Kyllä siinä väkisinki muuttuu kylmäksi kun hakee hellyyttä toiselta ja aina torjutaan. Anna pusu, vastaus on pian sit...
Ei jaksa enää yrittää...

Siivous on mielestäni kuitenkin aika pieni syy erota... sulla on kuitenkin mies, ja kai hänessä hyviäkin puolia on, jos kerran hänen kanssaan olet lapsia tehnyt ja noinkin pitkään asunut?
kannattaa miettiä... ei niitä miehiä joka oksalla kasva.
Eri asia, jos on väkivaltainen taustalla alkoholismia, ym... silloin ero on ainut vaihtoehto... mutta tässä kuulostaa siltä, että miehesi on vaan mielestäsi laiska.

Jos molemmat töissä, kotityöt puoliks. Piste. Muuten tulee toiselle liian rankkaa. Jos monista sanomisista huolimatta ei mies orientoidu kotihommiin, niin ehkä sitä ei vaan kiinnosta, ja noin monen vuoden jälkeen moni olis jo ihan kypsä. Mutta toisaalta... Jos kyse Vaan kotitöistä niin en ehkä lähtis sen takia käpälämäkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Jos molemmat töissä, kotityöt puoliks. Piste.

Pihatyöt, remonttihommat ja sen sellaiset sitten myös puoliksi, vai?
Ja päteekö tuo myös silloin, kun vaimo tekee 6 h työpäivää ja mies 12-tuntista?

Ajan takaa sitä, että joskus se kotitöitä tekemätön/vähemmän tekevä mies tekee paljon sellaista, mitä vaimo ei tee - eikä vaimo arvosta.

meillä tekee mies taas kaiken ja akka on silti ottamassa eroa!!
vittu mitä lässytystä tasa-arvon maiilmassa voi yleistäen sanoa että miettikääs naiset jo mitä ootte tekemässä, te petätte ootte öitä poissa jne.......ja miksikö? oisko turhautuminen ku ei tehä mitään kotona perheen kanssa.

KIITOS Helpotti pirusti avautua ja toivottavasti vaimoni tajuaa poistua elämästäni,sillä jos minä sanon että otetaan vaan ero niin se olen minä joka sitä haluaakin, aatelkaa kuinka vaikeeta on olla.

Miksi kotitöitä vähätellään?
Suomessa pitäisi päästä ruoanlaitossakin jollain eineksillä.
Kotityöt on kokopäivätyötä jos ne kunnolla tekee ja lapset kotona.

Yhteistyössä