Piti kirjautua, jos joku saman kokenut tahtoisi yyllä keskustella :wave: (olen siis tuo harmaa)
Mä en todellakaan osaa sanoa miehen tarkoitusperiä, kai se oli jotain vallankäyttöä. Muutama jolle olen puhunut tästä, on luokitellut mieheni narsistiksi, tiedä siitä sitten.
Mies sai minut totaalisesti aivopestyä, sai minut uskomaan että en pärjää ilman häntä.
Aina kun olimme yhteydessä muihin hän tapaamisen jälkeen kritisoi sanomisiani ja sanoi että se ja se pitää sua nyt ihan typeränä kun noin sanoit. Ja minä uskoin kaiken.
Olin jopa kiitollinen miehelle kun en ollut aiemmin tajunnut kuinka typerä olen muiden seurassa, mutta hän kertoi minulle missä tein väärin! Ihan sairasta näin jälkeenpäin ajatellen, silloin sitä ei vain nähnyt
Vuodet mieheni kanssa oli henkisesti ihan mielettömän raskaita, toivoin saavani syövän ja kuolevani pois, jos olisin ollut itsemurhaan taipuvaisempi, olisin ihan hyvin voinut tehdä sen.
Kokoajan piti olla kireenä kuin viulunkieli, kuulostella tilanteita ja yrittää ennakoida mihin ne johtaa, kokoajan piti yrittää tasoitella, olo oli oikeasti kuin jollain nuorallakävelijällä jos hetkeksi herpaantui, niin sitten putos kyllä ja lujaa