"Se reppana hukkuis sateella"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Näin mies sanoin toissapäivänä (vissiin ex-)kaverista. lapsesta asti tuntenu yhden likan ja olleet hyviä kavereita. Tää kaveri alko vuos pari sitten seukkaamaan jonku vähän rikkaamman miehen kanssa. ei ole sen jälkeen pitänyt yhteyttä entisiin "köyhiin" kavereihinsa. joskus mesessä ohi mennen kehassu vaan, että mepäs rakennetaan 200 neliön talo. (mieheni oli just sille kertonu että löydettiin hyvä ja edullinen talo, ylpeänä) :( ei me olla kateellisia. onnellisia oltais sen puolesta jos vaan ei ois kavereitaan hylänny..

oltiin sitte toissapäivänä kaupassa ja niin näkyi tämä kaverikin olevan ukkonsa kanssa. oli niinku ei olis näkevinään. samanlainen ollu viimeisen puolen vuoden aikana jokaisella kerralla kun sitä jossain nähty (3-4 kertaa). eikä se enää mihinkään mesekeskusteluihin vastaa kellekään vanhalle tutulle. mies oli sitten aika loukkaantunu, kun se on aina tykänny siitä ja on kuin sisko ollu. sanoi sitten pihalla että "kyllä se reppana hukkuis sateella". sanonu sen pari kertaa aiemminki..
olipa muuten menny ruman näköseksi. vanhentunu 10 vuotta kahdessa vuodessa. ja se sen mies oli keski-ikäsen alkoholistin näkönen pullukka.. mitähän ne näkee toisissaan?

joo,on se kyllä kumma miten raha voi tehdä ihmisessä muutoksen. vai jos se onkin niin,et häpee sitä miestä ja ei sen takia pidä teihin yhteyttä. tai pelkää jonkun sanovat miehen kuullen,et rahanko vuoksi tuon otit.

meillä kävi töissä kans,et tavallinen sh pääsi sijaistamaan osastonhoitajia ja sen jälkeen ei tavallinen työntekiä oo sille merkannut mitään. katsoo pitkin nenän vartta ja ei muka muista miten kiirettä ja minkälaista osastotyö on. ei arvosta meidän työtä,koska sen paljastaa jo kommetti kesätytölle (sh meidän osastolla), "et eikö ole kivempi tehdä paperitöitä,kun pestä tuolla noita p.erseitä".

mut mikä saa ihmisen muuttumaan? :o

kertoo aika paljon ihmisestä jos uuden miehen ja rahan takia hylkää vanhat ystävät.. vielä jonain päivänä kyseinen henkilö voi olla todella YKSIN, niin henkisesti kuin fyysisestikkin.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saitte sympatiani neljänneksi viimeiseen riviin saakka. Loppu vesitti sen ja fiilikset on nyt jotain päinvastaista.

no kiitti kadotetuista sympatioista. :whistle:

se loppu vaan minusta kuului siihen samaan juttuun. kun on muuttunut sekä henkisesti että fyysisesti..

oikeasti, se on ollut tosi rakas ystävä miehelleni ja mie olen hänestä tykänny eniten miehen kavereista... miten sen sais jotenki takasin meidän elämään? ilman mitään kerjäämistä? me ei oo tehty mitään väärää hälle.. voitas pistää rakkauden ensihuuman piikkiin tuo käytös..

Melkein kun mun tytön kummitäti... Se on ollut mun tosi hyvä kaveri tarhasta asti, mutta kun löysi nykyisen miehensä niin johan kaikki muuttui.. Tää nainen on kotoisin köyhemmästä perheestä ja löysi hiemna rikkaamman miehen.. Kaikessa raha on tärkeintä ja siitä pitää koko aika puhua, ei paljon soittele enää.. Tosin en minäkään, kun en jakasa kuunnella kun ostivat pojalle 600e turvaistuimen ja 100e policen arskat ym. ym. Kun meillä on perus gracon 170e istuin ja anttilan arskat tytöllä.. Ja kaikke muuta mahdollista, että ei jaksa yhtään kuunnella. Ei olla kateellisia, koska ollaan onnellisia vaikkakin köyhiä. Tosin tämä nainen on varakkaampi, mutta suhde on onneton ja huono.. Joten kateus on melkeimpä mahdotonta.. Tässä on itselleni hyvä esimerkki että raha ei tuo rakkautta :(.

Ja ensihuuman piikkiin ei kannata laittaa, koska tämä ystäväni mies on sellainen, että ystäväni ei saa mennä esim. baariin kenenkään muun kanssa kun miehen siskon, koska miehen sisko ns. vahtii silloin ystävääni ettei hän tee mitään... Tais siis mitäs jos miehesi ystävän mies on omistushaluinen/mustasukkainen, kuten minunkin tapauksessani? Ja tämä ystäväni ei ikinä lähde minnekkään kotoolta jos mies on kotona. Ainoastaan kun mies töissä niin heille voi mennä ja hän voi tulla käymään... :(

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Mun mieheni parhaan kaverin (nainen) ex-miesystävä kielsi aikoinaan häntä pitämään yhteyttä mieheeni, koska oli niin mustis.

no niin näitäkin on.. minun mies on vähän mustis minun parista miespuolisesta kaverista, mutta ei ole kieltäny. en tiä kieltäskö jos ne asuis samalla paikkakunnalla.. toisesta voisin luopua ihan sen takia että se on minun eksäkin. toinen on mulle joskus ollut kuin veli ja siitä mies onki vähän enempi mustis. vai inhoaako siksi että se on ven. syntynen.. :whistle: ei kyllä ole tämä "veli" paljoa jutellu moneen vuoteen. nykysin vaan laittaa linkkiä aikaansaannoksiinsa..

Yhteistyössä