harmittaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä79

Vieras
Sisko ja sen mies.. :( sisko löysi miehen pitkän sinkkuuden jälkeen. Me kaikki olimme todella onnellisia siskon puolesta, mutta.... nyt ei pidä enää lähes ollenkaan yhteyttä perheeseensä, ei vastaa puhelimeen, viesteihin.. :( Ymmärrrän, et hänelllä on nyt paljon enemmän tekemistä, mutta ei välttämättä perhettä kannattais "hylätä" miehen takia, eihän?

Mua vaan niin harmittaa.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Jos ei ala siskosta kuulua mitään muutamaan kuukauteen, on joutunut suhteeseen, jossa ei ole hyvä olla.

Tätä pelätäänkin :( mies on suhteessa se, joka päättää kaikesta. Jotenki vain tavallaan säälittää sisko, hän tosissaan etsi kauan miestä, joka hyväksyy hänen sairauden, nyt tuntuu et olis ehkä ollut parempi, jos ei vielä olis löytänyt. Toki jos sisko on onnellinen, olemme muutkin heidän puolestaan, mutta jos ei.. :(

niin, ota nyt selvää ettei vaan mies rajoita yhteydenpitoa! tai muutenkin alista siskoas. hyvä että olet huolissasi, mut älä tosiaan jätä asiaa tähän vaan selvittele. tiedä vaikka on pulassa, mut ei vaan kehtaa sitä teille myöntää

Meidän äiti oli kerran tehnyt tavallaan yllärivierailun, oli toki etukäteen sopinut, et tulee aamulla 10 maissa, mut tämä nuori pari ei ollut muistanut herätä, olivat sit passittaneet äitin kauppoihin joksikin aikaa, ennenkuin päästivät kylään.. Voi olla, et mun yllärivierailu sais saman kohtelun :D

Jos ei ala siskosta kuulua mitään muutamaan kuukauteen, on joutunut suhteeseen, jossa ei ole hyvä olla.

Peesi. Minäkin käytin kaikkki energiani mieheni hyvällä tuulella pitämiseen, enkä esim kertakaikkiaan MUISTANUT että isäänihän minun pitäisi muistaa isänpäivänä :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Peesi. Minäkin käytin kaikkki energiani mieheni hyvällä tuulella pitämiseen, enkä esim kertakaikkiaan MUISTANUT että isäänihän minun pitäisi muistaa isänpäivänä :(

Siis tuo oli vain yksi esimerkki, muutenkin se mies sai minut eristäytymään kaikesta hajoittamalla itsetintoni palasiksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tunnistaako tuollaista miestä mistään etukäteen? tai siis ylipäätänsä, näkeekö sitä mitenkään?

Osaa esittää vieraiden edessä tosi fiksua ja mukavaa, musta olis ehkä hyvä ajatus jos kirjoittaisit siskollesi kirjeen? Tarkkaile heidän välistä tunnetta, jos siskosi on vapautuneen ja onnellisen/rennon oloinenniin kaikki on varmaan ok, mutta jos hän on varautunut, hiljainen ja jännittynyt, niin hälytyskellot soi silloin ja lujaa!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Tunnistaako tuollaista miestä mistään etukäteen? tai siis ylipäätänsä, näkeekö sitä mitenkään?

Osaa esittää vieraiden edessä tosi fiksua ja mukavaa, musta olis ehkä hyvä ajatus jos kirjoittaisit siskollesi kirjeen? Tarkkaile heidän välistä tunnetta, jos siskosi on vapautuneen ja onnellisen/rennon oloinenniin kaikki on varmaan ok, mutta jos hän on varautunut, hiljainen ja jännittynyt, niin hälytyskellot soi silloin ja lujaa!

tuos nyt en jaotellu tekstiä kunnolla, tarkoitin et mies varmaan osaa esittää kunnollista, mutta voi pitää siskoa melkoisessa liekassa

No, mutta, jos eivät ole olleet vielä edes vuotta yhdessä voi kyseessä tosiaan olla alkuhuuma. Eihän sitä rakastuneena tarvitse edes ruokaa, saati muita ihmisiä kuin sen oman kullan. Kyllä se siitä, kun aikaa hiukan kuluu.

Tietty, jos sisko ei edes vastaa puhelimeen tai voi puhua "koskaan" sinun soittaessasi voisit tarkistaa tilanteen. Pyydä tapaamista ja sano, että sinulla on tärkeätä asiaa ja kerro huolesi siskolle. Tsemppiä ja toivottavasti kaikki on hyvin!

Niin..se mitä olen heitä yhdessä nähnyt, niin sisko on vähän erikoinen.. alussa luultiin ainakin, et jännitti niin paljon miehen kanssa yhdessä liikkumista (juurikin sen pitkän sinkkuna olon jälkeen).

Esimerkkinä vois sanoa vaikka, et kun olivat täällä kylässä ja istuivat olohuoneessa, sisko meni eteiseen hakemaan laukustansa jotain, niin mies seurasi perässä ja sanoi vielä ääneen, et jätit mut tuonne yksin :O Silloin, ku äiti oli mennyt kylään, oli mies ollut lähdössä viemään ulos roskapussia, niin mun sisko oli kysynyt, et tulenko mukaan.. Todella vain oikeasti outoa..

Niin..se mitä olen heitä yhdessä nähnyt, niin sisko on vähän erikoinen.. alussa luultiin ainakin, et jännitti niin paljon miehen kanssa yhdessä liikkumista (juurikin sen pitkän sinkkuna olon jälkeen).

Esimerkkinä vois sanoa vaikka, et kun olivat täällä kylässä ja istuivat olohuoneessa, sisko meni eteiseen hakemaan laukustansa jotain, niin mies seurasi perässä ja sanoi vielä ääneen, et jätit mut tuonne yksin :O Silloin, ku äiti oli mennyt kylään, oli mies ollut lähdössä viemään ulos roskapussia, niin mun sisko oli kysynyt, et tulenko mukaan.. Todella vain oikeasti outoa..

Nyt ei asiat ole hyvin!!! Kuulostaa ihan mun exältä!

Piti kirjautua, jos joku saman kokenut tahtoisi yyllä keskustella :wave: (olen siis tuo harmaa)
Mä en todellakaan osaa sanoa miehen tarkoitusperiä, kai se oli jotain vallankäyttöä. Muutama jolle olen puhunut tästä, on luokitellut mieheni narsistiksi, tiedä siitä sitten.
Mies sai minut totaalisesti aivopestyä, sai minut uskomaan että en pärjää ilman häntä.
Aina kun olimme yhteydessä muihin hän tapaamisen jälkeen kritisoi sanomisiani ja sanoi että se ja se pitää sua nyt ihan typeränä kun noin sanoit. Ja minä uskoin kaiken.
Olin jopa kiitollinen miehelle kun en ollut aiemmin tajunnut kuinka typerä olen muiden seurassa, mutta hän kertoi minulle missä tein väärin! Ihan sairasta näin jälkeenpäin ajatellen, silloin sitä ei vain nähnyt
:o
Vuodet mieheni kanssa oli henkisesti ihan mielettömän raskaita, toivoin saavani syövän ja kuolevani pois, jos olisin ollut itsemurhaan taipuvaisempi, olisin ihan hyvin voinut tehdä sen.
Kokoajan piti olla kireenä kuin viulunkieli, kuulostella tilanteita ja yrittää ennakoida mihin ne johtaa, kokoajan piti yrittää tasoitella, olo oli oikeasti kuin jollain nuorallakävelijällä jos hetkeksi herpaantui, niin sitten putos kyllä ja lujaa :(

Yhteistyössä