huoltajuussopimuksessa lukee että poika on isällään 2viikkoa kesällä isän loman aikana. viime kesänä oli 5 päivää kun isä palautti pojan ja mulla meni sit tosi monta sovittua juttua mönkään ja piti perua kaikkee jnejne. mielellään siis pojan kotiin otin,mutta harmitti holtittomasti. nyt ollaan alustavasti sovittu viikot jollon poika on isillä ja mulla olis tällä hetkellä sille ajalle alustavasti sovittuna kaks reissua,mutta en uskalla varailla mitää matkoja tai lupailla mitään,kun viime hetkellä voikin poika tulla kotiin kun isi keksiikin parempaa tekemistä... :|
ja se on sit ihan sama vaik lapsen isä sanois et hän ottaa pojan siks ja siks viikoks ja mä sanon et okei,varaan sit etelänmatkan,niin se saattaa vetää puihin kaks tuntia ennenku mun pitäs lähtee reissuun :ashamed:
en siis mihinkään etelään oo lähdössä,mut silti.
enkä nyt tarkota et en haluais poikaa kotiin ja etteikö sen kanssa vois reissata ja matkustaa,mut se valmistelu ja lähteminen ja paikanpäällä oleminen vaatii ihan eri asioita kun yksin lähteminen,et olis vaan kiva tietää etukäteen...
*kunhan purnaan taas :ashamed: *
ja se on sit ihan sama vaik lapsen isä sanois et hän ottaa pojan siks ja siks viikoks ja mä sanon et okei,varaan sit etelänmatkan,niin se saattaa vetää puihin kaks tuntia ennenku mun pitäs lähtee reissuun :ashamed:
en siis mihinkään etelään oo lähdössä,mut silti.
enkä nyt tarkota et en haluais poikaa kotiin ja etteikö sen kanssa vois reissata ja matkustaa,mut se valmistelu ja lähteminen ja paikanpäällä oleminen vaatii ihan eri asioita kun yksin lähteminen,et olis vaan kiva tietää etukäteen...
*kunhan purnaan taas :ashamed: *