Harmittaa lasten puolesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras 22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras 22

Vieras
Olen nyt tähän arjenpyöritykseen niin totaallisesti väsyny,etten illalla jaksa enään yhtään mitään. Hyvä että jaksan lapset laittaa nukkumaan ilman hermostumista ja turhaa riitelyä.
Lapset on kaikki vielä pieniä ja nyt miehellä ollu niin paljon töitä ettei ole yhtään joutanu kaveriksi. Onneksi mä yöt nykyään saan nukkua aika hyvin. Mut muuten olen ihan poikki.
Pojat pyysi et lukisin iltasadun vielä heille...ihan ylivoimaselta tuntuu...mut lähden vielä lukemaan sen.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
voimia! montako lasta sulla on? Mulla 4 allekouluikäistä ja olen ihan puhki vaikka mies autteleekin.

Kiva aina kuulla, että mies "auttelee"... Ollaanko me ainoa perhe maan päällä, jossa hoitovastu jaetaan tasan eikä kumpikaan ole toisen pikku apulainen?? Imettäminen on ainoa lastenhoitojuttu, johon isä ei ole osallistunut ihan siinä kuin minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
voimia! montako lasta sulla on? Mulla 4 allekouluikäistä ja olen ihan puhki vaikka mies autteleekin.

Kiva aina kuulla, että mies "auttelee"... Ollaanko me ainoa perhe maan päällä, jossa hoitovastu jaetaan tasan eikä kumpikaan ole toisen pikku apulainen?? Imettäminen on ainoa lastenhoitojuttu, johon isä ei ole osallistunut ihan siinä kuin minäkin.

Niin. meillä mies tekee kaiken sen mitä minäkin kun on kotona. Mut nyt työt vie kaiken ajan. (yrittäjän arkea) .
Nyt näky tulevan ''aikasin'' kotiin.

Yömyssy: no ootte varmaan : ) Meillä mies auttelee lastenhoidossa, tekee töitä 8-16 ja rakentaa meille taloa illat ja yöt. Oikea sika mieheksi! Pitääkin ottaa yöllä puheeksi, kun raksalta kotiin kömpii että nyt saa riittää: ottakoon huomenna 1-vuotiaan ja 3-v kaksoset raksalle mukaan. Minä hoidan vain puolet lapsista tästä eteenpäin! "vitt* kun olet tyhmä..."

Voi sitä se on :( minulla tytöt 10 ja 7 ja VIELÄKIN jokaIKINEN ilta kun puoli 9 sanon, että nyt hampupesu ja nukkumaan, niin alkaa vastaanvänkääminen/keskinäinen tappelu/vetkuttelu jne jne. mulla menee hermo HETI. kun mun mielestä pitäs yhdestä kehoituksesta jo TOIMIA, eikä jäädä vänkäämään. Tapellaan jokaikinen ilta ja sanonkin aina, etten kestä koska olen jo yli kymmenen vuotta tapellut samoista itsestäänselvistä asioista; kuten että hampaat pestään ja omaan sänkyyn mennään.

tsemppiä, en voi muuta sanoa. minä olen yksin lasten kanssa, joten en voi tukeutua mieheen, mutta minulla sitten toisaalta on niitä lapsista vapaita iltoja, kun lapset isällään. toisaalta minä näistä asioista olin silloinkin vastuussa, eli jos en tapellut lasten kanssa nukkumaanmenosta, niin tappelin miehen kanssa siitä, että hänen pitäisi ne laittaa nukkumaan.

Yömyssy: no ootte varmaan : ) Meillä mies auttelee lastenhoidossa, tekee töitä 8-16 ja rakentaa meille taloa illat ja yöt. Oikea sika mieheksi! Pitääkin ottaa yöllä puheeksi, kun raksalta kotiin kömpii että nyt saa riittää: ottakoon huomenna 1-vuotiaan ja 3-v kaksoset raksalle mukaan. Minä hoidan vain puolet lapsista tästä eteenpäin! "vitt* kun olet tyhmä..."

Kolahti vissiin ;)

Yhteistyössä