Harmittaa kun varakas anoppi ei anna rahaa.

• Viestiketjun aloittaja tylsää
  • Ensimmäinen viesti
tylsää
vaikka meillä itselläkin rahaa on niin sai ison perinnön ja sen sijaan että olisi rahat jakanut lapsilleen tai antanut osan lapsenlapsilleen niin osti uuden auton vaikka vanhakin oli vain 3v vanha. Lisäksi nyt tuhlaa kaikkeen krääsään rahansa.

rv39
Minua taas hävettää, kun varakas anoppi ostelee meidän tulevalle vauvalle vaikka mitä. Ensimmäinen lapsenlapsi, niin hän haluaa ostaa. En itse ole juuri mitään ostanut niin paljon kaikkea. Maksoi sairaala laskunikin, kun olin yli 2vk osastolla.. vaikka sanoin, että voisin sen itsekkin maksaa. Anoppi on ihana ja mukava, mutta tuhlaa liikaa meihin rahaa.

Ihan loistavaa kun ihmiset käyttää rahat itseensä, samaa ollaan sanottu kaikille vanhemmille ja miehen vaarille varsinkin että tuhlaa nyt! :D

Ei ne sun rahoja ole että sori vaan! Ihan oikein ettei ahneille anneta.

rv 39
Sanoin anpoille, ettei enää ostaisi mitään. Anoppi sanoi, että silloin kun hänen kaksi lastaan oli pieniä, hän olisi halunnut ostaa vaikka mitä. Mutta silloin ei rahaa ollut. Nyt kun on kahden tulot ja pienet menot, hän haluaa ostaa. Joten, ei tulevaa mummua voi kieltää :)

ap
saa nauttia rahoistaan eläissään mut nytkin tuli joku 60000-100000 euron perintö niin olis siittä luullut jotain antavan. Tietenkin nyt jo ostelee tavaroita meille ja talo täynnä krääsää mut antaisi rahaa.

neonvihreä
Alkuperäinen kirjoittaja tylsää:
vaikka meillä itselläkin rahaa on niin sai ison perinnön ja sen sijaan että olisi rahat jakanut lapsilleen tai antanut osan lapsenlapsilleen niin osti uuden auton vaikka vanhakin oli vain 3v vanha. Lisäksi nyt tuhlaa kaikkeen krääsään rahansa.
No, ei ne anna rahaa, vaik toiset rutiköyhiä.

ap
Ei olla rutiköyhiä ei köyhiä lainkaan mutta anopilla ihan hirveästi rahaa ja olis kivaa jos meidän asuntolainan esim.maksaisi pois se kun ei kuitenkaan muutamaa kymppitonnia enempää ole.

jope
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei olla rutiköyhiä ei köyhiä lainkaan mutta anopilla ihan hirveästi rahaa ja olis kivaa jos meidän asuntolainan esim.maksaisi pois se kun ei kuitenkaan muutamaa kymppitonnia enempää ole.
Heh tää täytyy olla provo.

Maksakaa itse lainanne...ei se anopille kuulu....
taidat vaan provoilla että saisit palstalla huomiota ;)

qwer
Niin ja maksaisitte siitä huikean lahjaveron.

Olisihan se kivaa juu. Mutta odottakaa nyt vain vuoroanne. Ehkäpä sinä sitten tulevalle miniälle/vävylle annat kylmää käteistä tulevaisuudessa?

Yhteistyössä