C
"Ccc"
Vieras
on vieläkin huonompia olemassa, nimittäin veneet
No se maksoikin mulla 75k
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on vieläkin huonompia olemassa, nimittäin veneet
Ymmärrän kyllä että harmittaa ja muakin harmittais. Mutta ymmärsikö oikein että teillä on wc, keittiö seinät jne ihan kunnossa, ainoana ongelmana se, että et pidä siitä että ne ovat vanhanaikaisia? Sillonhan toi on täysin rinnastettavissa siihen, että haluaa sen uusimman auton, vaikka vanhempikin toimisi ihan hyvin.
Mua kiinnostaa miten olette päätyneet siihen tilanteeseen, että rahankäytöstä päätetään miehen halujen mukaan? Mieskö ne rahat tienaa, vai miksi mies saa päättää mitä tehdään?
Taitaa olla miehesi aika yksinkertainen mielestäsi? Voihan hän toki ollakkin, kun en tunne.
Asioiden arvostamisella ja käytännön jutuilla on mielestäni suhteellisen selkeä ero. Pidän koirista mutta minulle ei tule ikinä koiraa, se on täysin nurinkurista ottaen huomioon nuoruuteni / lapsuuteni. Pidän myös maaseudusta, mutta en haluaisi siellä asua, vaikka sekin puhuu vastaan lapsuuden ympäristöä. Näitä esimerkkejä voisi latoa tähän vaikka kuinka paljon. Ihminen on sitä mitä hän haluaa olla suurimman aikaa, eikä sitä automaattisesti mihin /minkä ympärillä kasvoi. Joistain asioista vain pidät ja olet saanut tutustua osaan niistä jo lapsuudessa. Freud oli puoskari.