Harmittaa kun ei tärppää

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Anna
Nyt yk9 ja tuntuu että menkat ois taas tulossa. tiiän että ei sais valittaa kun monilla kestää paljon kauemmin... mutta silti vaan surettaa ja välillä tuntuu ettei tää onnistu ikinä. :(
 
samma här!! ollaan jo 10 kuukautta yritetty...yks keskenmeno takana :'( mutta ei saa masentua =) kaikki sanoo aina että pitää olla tassut kohti kattoa :D joten kait sitä pitää alkaa itekki kokeileen... hmm... kuinkahan kauan ne pitää olla kohti kattoa ;)
jaksamisia yrittämiseen :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kilikkana:
samma här!! ollaan jo 10 kuukautta yritetty...yks keskenmeno takana :'( mutta ei saa masentua =) kaikki sanoo aina että pitää olla tassut kohti kattoa :D joten kait sitä pitää alkaa itekki kokeileen... hmm... kuinkahan kauan ne pitää olla kohti kattoa ;)
jaksamisia yrittämiseen :hug:
mä voin sanoa että se ei auta vaikka seisoisit päälläs,vaan tokihan kaikkea saa kokeilla :) meillä oli monta vuotta yritystä ja hoidoissakin käytiin,ne ei tuottanu tulosta mutta nyt on 2vkoa vanha vauva :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kilikkana:
samma här!! ollaan jo 10 kuukautta yritetty...yks keskenmeno takana :'( mutta ei saa masentua =) kaikki sanoo aina että pitää olla tassut kohti kattoa :D joten kait sitä pitää alkaa itekki kokeileen... hmm... kuinkahan kauan ne pitää olla kohti kattoa ;)
jaksamisia yrittämiseen :hug:
Tyyny persauksen alle. Aikaa en muista tarkkaan, mutta luulisi sellaisen 20-30 minsaa riittävän?!
 
nbn
Meillä on molemmat raskaudet tärpännyt kerroilla kun oon nostanut jalat kohti kattoa ja ollut vartin verran siinä asennossa. Sattumaa tai ei, niin meillä kuitenkin tärppäs :)
 
minä
Meiltä kysyi ihan Väestöliiton lääkärikin, kun alkukartoitusta tehtiin, että olethan maannut yhdynnän jälkeen tyyny takapuolen alla puoli tuntia. Ihan järkeenkäypää mun mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kilikkana:
20-30 min!!! siinähän menee ikä ja terveys :p (siis jos aattelee koko prosessia ;) )
no ei kait siinä... täytyy vissiin lähtä ettiin kunnon tyynyä :wave:
Noo, voihan sitä session jälkeen katsoa vaikka yhdessä tv:tä. :D
 

Yhteistyössä