Harmailijat

Tämän on ollut ennenkin esillä, MUTTA;

Miksi ette uskalla antaa palautetta omalla nimimerkillä, vaan pitää "harmaantua" ja alkaa sitten arvostelemaan?
En ymmärrä mikä on pointti kun ollaan kuitenkin suht kasvottomia nimimerkkeinemmekin (riippuu tieten omasta avoimuudestaan), miksi pitää heittää vielä kasvottomammaksi ja heittää lokaa harmaana? Eikö sama olisi tehdä se "mustana" vai mikä siinä on niin vaikeaa?
 
"vieras"
Mä en vaan käsitä miten se musta nimimerkki mitään auttaa? Se on ihan sama onko sulla nikki vai ei, kun on kerta huomattu, et monilla on monta mustaa nikkiä, osa on mukavia ja osa ilkeitä. Niin eikö se nyt ole ihan saatanan sama onko nimikerkkiä vai ei.

Enkä mä tajua miten tämä jollekkin voi olla tommonen henkilökohtanen helvetti..
 
"vieras"
Samaa mieltä kyllä mutta mitä väliä yleensäkään sillä onko kommentin antaja harmaa vai rekisteröitynyt. Ei kai "mustien" (vai onks toi väri sininen) kommentit sen arvokkaampia ole kuin vieraidenkaan.
 
No helpottas ainakin siinä suhteessa kun yksi ja sama nimimerkki avautuu eikä yksi harmailija seittemällä eri harmaa tai vieras -nimimerkillä huutele jotain älyttömyyksiä!

En tiiä onko se sulle henkilökohtainen helvetti, ettet osaa kuin huudella vierailijana.
 
[QUOTE="vieras";26966927]Samaa mieltä kyllä mutta mitä väliä yleensäkään sillä onko kommentin antaja harmaa vai rekisteröitynyt. Ei kai "mustien" (vai onks toi väri sininen) kommentit sen arvokkaampia ole kuin vieraidenkaan.[/QUOTE]

Ei ole arvokkaampaa eikä nyt olekkaan sitä kysymys. Ihmettelyni kohde juuri nämä jotka täällä ovat mustana päivästä toiseen, mutta joiden pitää kirjautua ulos harmailemaan, että uskaltavat kritisoida joihinkin asioihin tai ottaa yleensä kantaa. Sitten taas reggaudutaan sisään ja ollaan diipadaapa.
Kaiken lisäksi kirjoitetaan nimimerkiksi "harmauduin". :confused:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26966951]Mä oon liian vainoharhainen rekisteröityäkseni, puolella porukasta on kuitenkin Tiimarivihot koko ajan hollilla.[/QUOTE]

Ei tässä kysytty sitä.
 
[QUOTE="vieras";26966951]Mä oon liian vainoharhainen rekisteröityäkseni, puolella porukasta on kuitenkin Tiimarivihot koko ajan hollilla.[/QUOTE]

Mitä väliä? Tuskin sinä omaa nimeäsi nimimerkiksesi kuitenkaan valitsisit. Vai tarkoitatko sitä, että sitten ei enää voisikaan olla yhdessä säikeessä yhtä mieltä ja toisessa vaikka ihan päinvastaista? :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966961:
Ei ole arvokkaampaa eikä nyt olekkaan sitä kysymys. Ihmettelyni kohde juuri nämä jotka täällä ovat mustana päivästä toiseen, mutta joiden pitää kirjautua ulos harmailemaan, että uskaltavat kritisoida joihinkin asioihin tai ottaa yleensä kantaa. Sitten taas reggaudutaan sisään ja ollaan diipadaapa.
Kaiken lisäksi kirjoitetaan nimimerkiksi "harmauduin". :confused:
Samaa mieltä!

Kaikki vain harmaiksi niin loppuu tuokin pelleily! :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966938:
No helpottas ainakin siinä suhteessa kun yksi ja sama nimimerkki avautuu eikä yksi harmailija seittemällä eri harmaa tai vieras -nimimerkillä huutele jotain älyttömyyksiä!

En tiiä onko se sulle henkilökohtainen helvetti, ettet osaa kuin huudella vierailijana.
Yhdessä ketjussa saa esiintyä vain yhdellä nimimerkillä, joten jos epäilet, että joku käyttää useampaa nimimerkkiä, tee ilmoitus modeille, he näkevät ip-osoitteesta onko epäilysi aiheellinen ja rikkooko joku sääntöä.
 

Yhteistyössä