Harmaana kyselen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus iski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus iski

Vieras
1. oletteko saaneet bannin?
2. oletteko saaneet tiedon siitä jos olette mustana olleet tai tehnyt nimimerkin ja kysellyt sitten modeilta sitä syytä?
3. Oletteko te saaneet kunnon vastausta tai mitään selventävää vastausta?
4. olitteko omasta mielestänne tehneet mitään semmoista että se banni oli aiheellinen?

Harmaana kirjoittelet, koska sait bannin?
Miksi itse sen sait vai etkö tiedä sitä?
Eikös ne voi koneen ip-osoitteen jäljittää ja estää sua kirjottamasta jos ovat kerta kattoneet, että toimit niin, että sulle pitää laittaa banni?
Miten siitä sulle ilmotettiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:
Eikös ne voi koneen ip-osoitteen jäljittää ja estää sua kirjottamasta jos ovat kerta kattoneet, että toimit niin, että sulle pitää laittaa banni?

Juu sain ja se oli aika monen kyselyn takana se syy miksi se banni tuli. Tosin en itse kyllä ole samaa mieltä syystä! Mutta siis siksi kyselen kun täällä on aiemmin ollut ihmisiä jotka on ollut sitä mieltä ettei olisi tehneet/sanoneet semmoista ja ovat olleet myös mielestään turhaan bannissa siksi kyselen!

Siis banni taitaa iskeä aika helposti?
Miten sitten jotkut saa krijottaa tosi loukkaavia juttuja ja jatkaa vaan ja toiset taas laitetaan banniin?
Minkä tyyppisestä jutusta sen sait?
Ehkä siihen sitte pitää suoraan haukkua jotakuta tai jotakin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu sain ja se oli aika monen kyselyn takana se syy miksi se banni tuli. Tosin en itse kyllä ole samaa mieltä syystä! Mutta siis siksi kyselen kun täällä on aiemmin ollut ihmisiä jotka on ollut sitä mieltä ettei olisi tehneet/sanoneet semmoista ja ovat olleet myös mielestään turhaan bannissa siksi kyselen!

mites pääset ees harmaana jos oot bannissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:
Siis banni taitaa iskeä aika helposti?
Miten sitten jotkut saa krijottaa tosi loukkaavia juttuja ja jatkaa vaan ja toiset taas laitetaan banniin?
Minkä tyyppisestä jutusta sen sait?
Ehkä siihen sitte pitää suoraan haukkua jotakuta tai jotakin?

sanoivat että olin erään ketjussa huoritellut jota en kyllä ole tehnyt!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mites pääset ees harmaana jos oot bannissa?

Niin banni loppui tänään!

Yhteistyössä