höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
Eihän teillä edes ole sama nikki. Sä oot "hemuli- aito ja oikea" ja toi toinen "oikein hemuli". Vai eikö muka kellään muulla saa olla sana hemuli nikissään missään muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
*plop* tonttu kakki sun puuroon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
*plop* tonttu kakki sunkin puuroon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Eihän teillä edes ole sama nikki. Sä oot "hemuli- aito ja oikea" ja toi toinen "oikein hemuli". Vai eikö muka kellään muulla saa olla sana hemuli nikissään missään muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
jaa, miksi? mähän olin sun puolella.. Joulupukki kakki sit sun puuroon isot krapulajöötit.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:*plop* tonttu kakki sunkin puuroon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Eihän teillä edes ole sama nikki. Sä oot "hemuli- aito ja oikea" ja toi toinen "oikein hemuli". Vai eikö muka kellään muulla saa olla sana hemuli nikissään missään muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Eihän teillä edes ole sama nikki. Sä oot "hemuli- aito ja oikea" ja toi toinen "oikein hemuli". Vai eikö muka kellään muulla saa olla sana hemuli nikissään missään muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
tonttu se vaan on niin arvaamaton, kakkii minne sattuu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:jaa, miksi? mähän olin sun puolella.. Joulupukki kakki sit sun puuroon isot krapulajöötit.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:*plop* tonttu kakki sunkin puuroon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Eihän teillä edes ole sama nikki. Sä oot "hemuli- aito ja oikea" ja toi toinen "oikein hemuli". Vai eikö muka kellään muulla saa olla sana hemuli nikissään missään muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:höpö höpö. sulla ei feikki oo mitään asiaa käyttää MUN nikkiä. normaali ihminen pyytäisi anteeksi ja vaihtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
ja kuka vittu sä sit oot?Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täh :wave:
sinäkin vielä! *plop* sinne se sitten tonttu kakkas sunkin appeeseen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täh :wave:
sitähän miekin ihmettelen :|Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:ja kuka vittu sä sit oot?Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täh :wave:
ja mä kakkaan sun perseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:sinäkin vielä! *plop* sinne se sitten tonttu kakkas sunkin appeeseen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täh :wave:
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:No mä olen oikea hemuli..hauska tutustua. :heart:
Miksi lyöt päätäsi seinään?..auts.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:No mä olen oikea hemuli..hauska tutustua. :heart:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:No niin, nyt mäkin tein mustan nikin. siitäs saitte feikit!!!
häh?!?Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:ja mä kakkaan sun perseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:sinäkin vielä! *plop* sinne se sitten tonttu kakkas sunkin appeeseen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täh :wave:
No voi sua... kun tää mun OIKEIN hemuli kuitenkin menee sun ohi, näit ihan turha vaivaa :saint: Toihan on kun joku typerä "ainut ja oikea kukka" tai jotain nikkiAlkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:No niin, nyt mäkin tein mustan nikin. siitäs saitte feikit!!!
niin ja mä edes ollut ap.. hih.. sori ap..Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:No niin, nyt mäkin tein mustan nikin. siitäs saitte feikit!!!
voi perkele!!! TÄMÄ EI OLE AITO HEMULI!!! mode tarkastamaan!!! minä tästä iipeestä olen OIKEA HEMULI!!! tää on joku harmaa tai musta joka tykkää vittuilla!!!Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:No niin, nyt mäkin tein mustan nikin. siitäs saitte feikit!!!
No nis *plop* sinne se sitten tonttu kakki sunkin puuroon, voi eiiiii.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:pistäkääs hemulit toisillenne yv:tä :heart: ei tartte turhan päiten pitkittää tätä ketjua
No kuka harmaa haisuli se siellä piipittää.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- se aito ja oikea edelleen:voi perkele!!! TÄMÄ EI OLE AITO HEMULI!!! mode tarkastamaan!!! minä tästä iipeestä olen OIKEA HEMULI!!! tää on joku harmaa tai musta joka tykkää vittuilla!!!Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:No niin, nyt mäkin tein mustan nikin. siitäs saitte feikit!!!
Älä sä tule sotkemaan tätä ketjua, tää on hemuleiden oma ketju.Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:pistäkääs hemulit toisillenne yv:tä :heart: ei tartte turhan päiten pitkittää tätä ketjua