häpyluu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
mulla on raskausviikkoja kasassa 20+5 ja musta tuntuu kävelessä että häpyluu murskaantuu. lonkat on olleet jo koko kesän kipeenä, mutta nyt viimeset kaks viikkoa toi häpyluu tulee päivä päivältä kipeemmäks. käveleminen sattuu OIKEESTI ihan kauheesti... mahaa on jo jonkin verran (raskausvaatteet olleet jo toista kuukautta käytössa). toista odotan ja ekankin kanssa oli kipuja muttei ne tämmösiä ollu..! onko tää ihan normaalia? ja onko totta mitä jostain olen kuullut/lukenut että se vois murtuu se häpyluu tässä kun nää liitosmuutokset pahenee?

Kunhan liitokset löystyy vaan ja ihan samaa vaivaa täällä.
Kurjalta tuntuu, kannattaa ostaa tukivyö, se auttaa edes vähän. Ja minulla ei ekassa raskaudessa ollut tällästä ollenkaan |O

Ei se mihinkään murru. En oo ikinä kuullutkaan sellaisesta. Tiedän kyllä, että liitoskivut voi olla ihan kamalia jo noin aikaisin. Itselläni oli myös, mutta ne helpotti sitten loppua kohti. Sinnikäs käveleminen auttoi vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
joo, tosiaan unohdin mainita että mulla on se tukivyö, ilman sitä kävely on aivan mahdotonta, mutta kyllä nää kivut on kauheet. kävelen kun paskat housussa :ashamed:

Niin minäkin :hug:
Ja nyt mulla on vielä alkanut kipuileen tuolta jostain kohdun alareunasta tai jostain sieltäpäin..ei pahemmin lenkkeillä :snotty:

Liitoskipuja nuo. Mulla kaikista pahimmat just häpyluussa oli ja kakkosta odottaessa se alkoi heti odotuksen alussa ja lopussa en meinannut päästä liikkumaankaan enää ollenkaan |O
Ja tukivyöstä ei ollut mulla apua ollenkaan. Öisin helpotti vähän kun piti isoa tyynyä tuossa reisien välissä.

joo...niin mä vähän epäilinkin ettei se voi murtua :) jostain vaan saanu päähäni tollasen... ihmettelen vaan näitä. esikoisen kanssa oli ihan kamalan kipeet lonkat mutta ei toi häpyluu, musta tää häpyhomma on paljon pahempi kun ne lonkkakivut!

Yhteistyössä