V
"vieras"
Vieras
Hei! Nyt 2 kk tyttöni kärsi synnytyksessä lievästä hapenpuutteesta (ph 6,97) ja nyt haluaisin tietää millaisia mahdollisia vaurioita (sairaalassa ei kerrottu) tällainen voi aiheuttaa tulevaisuudessa (oppiiko esim konttaamaan, puhumaan, cp-vammaa tms). Nyt ei vielä kovin hälyyttävää ole ilmennyt.... Kertokaa kokemuksistanne!!