häntä koipien välissä kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Juu kotona ollaan :wave: . Minä hölmö suuria kuvitteleva syön nyt kaikin puolin sanani ja myönnän visusti olleeni väärässä.

Me miehen kanssa tosiaan kuviteltiin että voidaan tehdä kotona remppaa, maalata mökkiä ja mennä miten vaan vaikka onkin tuo pieni peikkopoika. No ei voida, ei mahkuja moiseen laisinkaan. Se ei todellakaan haittaa mitään, mutta ihmetyttää miten me oltiin niin naiiveja että oikeesti luultiin voivamme.

Ja nyt on muutenkin tullut nenille niin että nyt olen kiltisti kotona pienokaisen kanssa. Eilen oltiin koko perheen kesken uimarannalla. Ajattelin että itse istun varjossa vauvan kanssa. No näin tehtiinkin, mutta autossa oli ihan liian kuuma ja rannalla tuuli kylmä merituuli. Ja mulla järjetön huono omatunto vauvan takia, joka lopulta käärittiin kuivaan pyyheliinaan ettei tuu vilu ja mies ja esikoinen käytti yhteistä pyyheliinaa.

Mökillä olikin huomattavasti vaikeampi pelata kestovaippojen kanssa ja peppupesukin oli lähinnä kosteuspyyhkeiden varassa.

Viimeinen niitti olikin sitten eilen illalla. Pyysin miestä kokeilemaan miten kuumat rinnat mulla on (huutaa tuskaa jatkuvasta imetyksestä). Siinä samalla mies huomasi että mulla musta möykky tississä...punkkipa hyvinkin :headwall: :headwall: .

Oli punkki sen verran lähelle peikkopoikaa rantautunut, että me pelästyttiin ja pakattiin tavarat kasaan tänään ja suunnattiin kotiin.

Ja nyt siis nöyränä naisena lopetan haaveet mistään muusta kuin vauvan hoidosta ja pysyn kiltisti kotona :ashamed: :ashamed:

No ainakin aika urheasti yritit! :D Minä en tajua, kuinka noin reipas oot vaikka synnytyksestä on niin vähän aikaa. Itte oon ollu ihan väsynyt viel tossa vaiheessa.

Joo nyt mä ymmärrän myös mm. neuvolatädin vaivautuneet ilmeet kun silmät säihkyen selitin tulevia projekteja :D . Samoja pitkiä katseita olen saanut sukulaisilta ja ystäviltä. Ei vaan kukaan oo mulle suoraan kehdannut sanoa että ei toivoakaan ja että voisin vähän rauhoittua :ashamed: :snotty: .

No, mä olen muutenkin "perse edellä puuhun"-tyyppi jonka täytyy AINA oppia kaikki kantapään kautta. Näin tälläkin kertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ainakin aika urheasti yritit! :D Minä en tajua, kuinka noin reipas oot vaikka synnytyksestä on niin vähän aikaa. Itte oon ollu ihan väsynyt viel tossa vaiheessa.

Mä en tiedä miks mä olen niin täynnä virtaa. Ihan onneni kukkuloilla olin kun peikkiksellä oli tiistaina pitkät unet jonka aikana mä siivosin mökin, pesin nyrkkipyykkiä ja touhusin vaikka mitä töitä.

Sairaalastakin kun pääsin maanantaina, niin heti touhusin vähän kotitöitä, sitten lähdettiin lenkille miehen ja vauvan kanssa ja illalla vielä väänsin kääretorttua ja croissantteja miehen veljelle ja avovaimolle.

Tästä energiasta riittäis vaikka kenelle, mua ei väsytä edes valvotut yöt eikä mikään...mä en tajua itsekään :o .

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:D
Se onkin jännä, miten tunnit vuorokaudesta vähenee,kun vauva tulee taloon
Ei sitä enää kerkeäkkää touhuamaan joka paikassa

Totta :o . Ja pakko tähän on nyt vaan sopeutua. Ei auta vaikka kuinka räpiköis.

:D voi sentään! ne on varmaan osittain noi hormoonit,kun pistää naiseen alussa virtaskaa olan takaa :D
Mut kaikki järjestyy varmasti omalla painollaan ..maalaamiset ja uudet mökkireissut..

punkit on yksiä perkeleitä!!! oon likalta ja ukolta nypännyt myös..

ei muuta kun pää pystyyn!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mä en tiedä miks mä olen niin täynnä virtaa. Ihan onneni kukkuloilla olin kun peikkiksellä oli tiistaina pitkät unet jonka aikana mä siivosin mökin, pesin nyrkkipyykkiä ja touhusin vaikka mitä töitä.

Sairaalastakin kun pääsin maanantaina, niin heti touhusin vähän kotitöitä, sitten lähdettiin lenkille miehen ja vauvan kanssa ja illalla vielä väänsin kääretorttua ja croissantteja miehen veljelle ja avovaimolle.

Tästä energiasta riittäis vaikka kenelle, mua ei väsytä edes valvotut yöt eikä mikään...mä en tajua itsekään :o .

Sulla on joku mania.

:D Sehän on oikeestaan aika ihana juttu, että sua ei väsytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Anteeksi kun mua vähän tuppaa naurattamaan,osaan kuvitella tilanteet:)

Ja jotenkin mä luulen ettei peikkopoika ollut moksiskaan koko härdellistä :D

Näin miekin luulen :D

Voi kun saisin ees osan tuosta ap:n energiasta..
Nimim.puolkuolleena taas viimiset 8kk.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
:D voi sentään! ne on varmaan osittain noi hormoonit,kun pistää naiseen alussa virtaskaa olan takaa :D
Mut kaikki järjestyy varmasti omalla painollaan ..maalaamiset ja uudet mökkireissut..

punkit on yksiä perkeleitä!!! oon likalta ja ukolta nypännyt myös..

ei muuta kun pää pystyyn!

Juu eiköhän tää tästä rauhoitu kaikin tavoin. Mamma rauhoittuu jossain välissä omaksi itsekseen ja vauvakin alkaa tokenemaan tuon imemisvimmansa kanssa :D .

Just tänään anopillekin sanoin että onhan tässä hitto vie loppuelämä aikaa. Vielä kun saisi tuon selitettyä mun levottomalle kropalle :whistle: .

Juu nuo punkit.... miten hitossa tuntuu että niitä on nyt oikein tosi paljon. Ja niin pieniä viheliäisiä ettei niitä edes huomaa. Yks iso käveli mun housuja pitkin ja tuo tissipunkki oli sellainen pieni. Meidän mökki on vallan ihana ja paikkana loistava, mutta ei sinne oikeesti voi mennä kun punkit on sen niin valloittaneet. Pitäis varmaan vetää kaikki heinät ja ruohot matalaksi, mutta se onkin jo vähän kinkkisempi juttu...

Eli ei mennä hetkeen möksäilemään =) . Siis minä ja peikkis.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Anteeksi kun mua vähän tuppaa naurattamaan,osaan kuvitella tilanteet:)

Ja jotenkin mä luulen ettei peikkopoika ollut moksiskaan koko härdellistä :D

Näin miekin luulen :D

Voi kun saisin ees osan tuosta ap:n energiasta..
Nimim.puolkuolleena taas viimiset 8kk.. :/

Voi mä antaisin mielelläni osan tästä energiasta. Vois olla itsekin vähän levollisempi. Just juttelin yhden äidin kanssa joka kertoi että oli vaan maannut sohvalla ja syönyt, nukkunut ja lueskellut samalla kun vauva oli ollut jatkuvasti tissillä.

Kuulosti TODELLA kaukaiselta ajatuskin tuollaisesta. Mä kun en malttanut olla eilenkään mökillä tiskaamatta vaan tiskasin sitten yhdellä kädellä kun toisessa oli vauva :ashamed: :ashamed: .

Tuu hakemaan multa tätä energyä, varmaan oikeesti tosi hirveetä olla puolikuolleena noin kauan :hug:

Yhteistyössä