"Hanna Höijer, 20, oli kympin tyttö, joka romahti ilmastostressin takia"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Viime joulukuun hän vietti virallisena nuorisoedustajana Dubaissa, ja tämän vuoden YK-neuvottelut vievät Höijerin Azerbaidzaniin."

Ilmastoahdistus ei paina kun lennellään pitkin ja poikin maailmaa. 🤣
 
vierailija
"Ilmastonmuutos ahdistaa espoolaista Hanna Höijeriä. Hän on jo kahdesti sairastunut vakavaan uupumukseen."


Tätä se jatkuva ilmastonmuutospropaganda teettää...
Ei sanaakaan ruokavaliosta. Siinä täytyy olla iso syy, vaikkeivät sitä ikinä näkisikään
 
vierailija
Miten tuo tyttörukka selviää elämässään, kun oikeat vastoinkäymiset pukkaavat päälle?
Olen aina sanonut ettei minulla ole varaa eikä aikaa sairastaa hienojen ihmisten sairautta nimeltään purnis.
Ei ilmastossa ole mitään ahdistumisen aihetta. Selasin KaupunkiSanomat-ilmaislehteä. Pääkirjoituksen oikealla puolen palstassa kansanedustaja Päivi Räsänen ottaa taas kantaa aborttiasiaan. Tuo jos mikä ahdistaa ja on henkistä väkivaltaa. Minä kaikissa liemissä keitetty vanha luumu vain vilkaisin tekstiä ja heitin sitten lehden paperinkeräykseen.
En usko, että tämä kympin tyttö makasi sängyssä viikon ilmastoahdistuksen takia.
Miten hän kestää esim. poikakaverinsa bänksit, kun luonnon normaalit asiat lyövät tytön sairaspetiin. Kamoon Ylen toimittajat. Menitte halpaan. Teitä on vedätetty pahimman kerran. Katsoin tänään Yle Areenalta vuoden 1937 elokuvan Kuriton sukupolvi. Elokuvan nuori Ansa Ikonen roolissaan rakastui yli puolet vanhempaan miesprofessoriin. Elokuva loppuu kuvaan pyörivästä maapallosta. Kun joskus olet isoäiti kuten minä olen istuen lukutuolissani, mikään tässä maailmassa ei hetkauta eikä hätkäytä. Luoja pitää luoduistaan huolen. Yle radio ykkösen iltahartaudessa katolinen miespuhuja sanoo, että kaikki on hengellistä. Rajaa eihengellisen ja hengellisen välillä ei ole olemassakaan.
Mielentervysasioihin auttaa parhaiten liikunta, joista kävely on tehokkain. Buddhalaiset munkit puhuvat maata jalanpohjillaan suutelemisesta. Niin minä tein toisella vuosituhannella pitkällä työmatkallani avioeron kiemuroissa.
 
vierailija
Maailmanlopunkultteja on ollut aina. Valitettavasti niihin aina sortuu pieni osa populaa. Jos se ei olisi ilmastonmuutos, se olisi jotain muuta. Ydinsota, nälänhätä, liikakansoitus, kapitalismi, kommunismi... Joku aate, jonka nimissä voisi ahdistua ja harrastaa mielenterveysongelmia.
 
vierailija
Miten tuo tyttörukka selviää elämässään, kun oikeat vastoinkäymiset pukkaavat päälle?
Olen aina sanonut ettei minulla ole varaa eikä aikaa sairastaa hienojen ihmisten sairautta nimeltään purnis.
Ei ilmastossa ole mitään ahdistumisen aihetta. Selasin KaupunkiSanomat-ilmaislehteä. Pääkirjoituksen oikean puolen palstassa kansanedustaja Päivi Räsänen ottaa taas kantaa aborttiasiaan. Tuo jos mikä ahdistaa ja on henkistä väkivaltaa. Minä kaikissa liemissä keitetty vanha luumu vain vilkaisin tekstiä ja heitin sitten lehden paperinkeräykseen.
En usko, että tämä kympin tyttö makasi sängyssä viikon ilmastoahdistuksen takia.
Miten hän kestää esim. poikakaverinsa bänksit, kun luonnon normaalit asiat lyövät tytön sairaspetiin. Kamoon Ylen toimittajat. Menitte halpaan. Teitä on vedätetty pahimman kerran. Katsoin tänään Yle Areenalta vuoden 1937 elokuvan Kuriton sukupolvi. Elokuvan nuori Ansa Ikonen roolissaan rakastui yli puolet vanhempaan miesprofessoriin. Elokuva loppuu kuvaan pyörivästä maapallosta. Kun joskus olet isoäiti kuten minä olen istuen lukutuolissani, mikään tässä maailmassa ei hetkauta eikä hätkäytä. Luoja pitää luoduistaan huolen. Yle radio ykkösen iltahartaudessa katolinen miespuhuja sanoo, että kaikki on hengellistä. Rajaa eihengellisen ja hengellisen välillä ei ole olemassakaan.
Mielentervysasioihin auttaa parhaiten liikunta, joista kävely on tehokkain. Buddhalaiset munkit puhuvat maata jalanpohjillaan suutelemisesta. Niin minä tein toisella vuosituhannella pitkällä työmatkallani avioeron kiemuroissa.
 
vierailija
Miten tuo tyttörukka selviää elämässään, kun oikeat vastoinkäymiset pukkaavat päälle?
Olen aina sanonut ettei minulla ole varaa eikä aikaa sairastaa hienojen ihmisten sairautta nimeltään purnis.
Ei ilmastossa ole mitään ahdistumisen aihetta. Selasin KaupunkiSanomat-ilmaislehteä. Pääkirjoituksen oikealla puolen palstassa kansanedustaja Päivi Räsänen ottaa taas kantaa aborttiasiaan. Tuo jos mikä ahdistaa ja on henkistä väkivaltaa. Minä kaikissa liemissä keitetty vanha luumu vain vilkaisin tekstiä ja heitin sitten lehden paperinkeräykseen.
En usko, että tämä kympin tyttö makasi sängyssä viikon ilmastoahdistuksen takia.
Miten hän kestää esim. poikakaverinsa bänksit, kun luonnon normaalit asiat lyövät tytön sairaspetiin. Kamoon Ylen toimittajat. Menitte halpaan. Teitä on vedätetty pahimman kerran. Katsoin tänään Yle Areenalta vuoden 1937 elokuvan Kuriton sukupolvi. Elokuvan nuori Ansa Ikonen roolissaan rakastui yli puolet vanhempaan miesprofessoriin. Elokuva loppuu kuvaan pyörivästä maapallosta. Kun joskus olet isoäiti kuten minä olen istuen lukutuolissani, mikään tässä maailmassa ei hetkauta eikä hätkäytä. Luoja pitää luoduistaan huolen. Yle radio ykkösen iltahartaudessa katolinen miespuhuja sanoo, että kaikki on hengellistä. Rajaa eihengellisen ja hengellisen välillä ei ole olemassakaan.
Mielentervysasioihin auttaa parhaiten liikunta, joista kävely on tehokkain. Buddhalaiset munkit puhuvat maata jalanpohjillaan suutelemisesta. Niin minä tein toisella vuosituhannella pitkällä työmatkallani avioeron kiemuroissa.
🌞👍🏻🙏🏻⚓
 
vierailija
Kiitos kauniista palautteesta. Jossain toisessa ketjussa häntäkärpäseni taas
irvaili tekstini epäjohdonmukaisuudesta. Kirjoitan tajunnanvirtaa löysin rantein iPad polvellani sohvalla selälläni röhnöttäen. Joku toinen, ehkä kolmaskin palstalla viihtyjä tekee 200: tta työhakemustaan tekstiään viilaten ja höyläten. Minun tarvitsee vain vaihtaa mukavampaan asentoon, ja ottaa seuraavaksi päiväunet.
Korjaan samalla asiavirheeni. Salaattijuustoni ei ole feta vaan tavallinen salaattikuutio.
 
vierailija
Nykynuorisolla on tapana ahdistua jostain.

Ihan mistä vaan.

Pääasia että ahdistaa ku muuten ei sulaudu joukkoon.
Ennen jos olisi puhunut ahdistuksesta, neuvo olisi ollut: Olet hullu ja joudut Harjamäkeen tai Niuvanniemeen. Nykyään lähes kaikki käyvät terapiassa ja vuodattavat elämäänsä netissä tai muualla. Yle aamun kulttuurikeskustelussa kriitikkonainen sanoi suorat sanat elämänkertakirjoista, joita on joutunut lukemaan työkseen. Nykyään lähes joka toinen 30 v. kirjoittaa/kirjoituttaa elämänkertansa. Ihanaa, että joku toinenkin on asiasta kanssani samaa mieltä.
Tiedän ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä lähes kaiken. Sointu Borg kertoo hyväksi toteamistaan konsteista kyseisiin vaivoihin uusimmassa Kauneus- ja terveys-lehdessä.
Voin erittäin hyvin, koska tiedän rajani. Seksihullut, juopot ja muuten sekot miehet saavat kenen tahansa naisen psyyken raunioiksi. Netti on täynnä traagisia tarinoita, joita jonkin verran seuraan. Luin äsken oikeuden istunnon seurantaa hampurilaispaikan puukotuksesta. Kun voin hyvin, sieluni kestää karskin tekstin lukemista. Luen lähes jatkuvasti. Lukemisen puutteeseeni kelpaavat jopa vanhat allakan lehdet.
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-
vierailija
"Viime joulukuun hän vietti virallisena nuorisoedustajana Dubaissa, ja tämän vuoden YK-neuvottelut vievät Höijerin Azerbaidzaniin."

Ilmastoahdistus ei paina kun lennellään pitkin ja poikin maailmaa.
Ehkä se juuri ahdistaakin kun pitää koko aja lennellä sinne ja tänne. Marinikin koki suurta ilmastoahdistusta. Hätätila, nyt on pakko - lentää.
 

Yhteistyössä