Hankkisitko lapsen vielä 37-vuotiaana...

• Viestiketjun aloittaja Ikä tulee vastaan
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kehottaisin päästämään miehen vapaaksi, jos tilanne on tuo. Ihan sen takia, ettet pilaa hänen mahdollisuuksia saada lapsi, jos itse et sitä kuitenkaan halua. Ikä ei ole este, itse tulen olemaan 36, kun lapseni syntyy :)

Ap vastaa vielä
[QUOTE="vieras";26689671]Kehottaisin päästämään miehen vapaaksi, jos tilanne on tuo. Ihan sen takia, ettet pilaa hänen mahdollisuuksia saada lapsi, jos itse et sitä kuitenkaan halua. Ikä ei ole este, itse tulen olemaan 36, kun lapseni syntyy :)[/QUOTE]

Päästämään vapaaksi!!!! Herranjumala, mies ei halua vapaaksi. Olen yrittänyt erota jo monta kertaa hänestä, mutta aina hän vain tulee takaisin elämääni auttamalla (auttanut todella paljon kaikessa, kun vanhemmat lapseni erityislapsia jne)
Hän haluaa vauvan nimenomaan mun kanssani, ja jotenkin koen että olen sen hänelle "velkaa" hänen vuosien avustaan...mies on vain sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen, joten siksi vauvan hankkiminen ahdistaa ajatuksena hänen kanssaan. Muutoin kyllä haluaisin itse jopa ennemmin vauvan, mutta en sitä miestä.

:D

"tiimarinvihko"
Toivottavasti ymmärrän olla hankkimatta :D. Esikoinen on silloin jo lähemmäs täysi-ikäinen ja voin alkaa odottaa, että koska lapsenlapsia kuuluu.. ja haluan, että silloin pystyn keskittymään omaan elämääni ja nauttia lapsenlapsistani oman aikatauluni mukaan.

"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja Ap vastaa vielä;26698578:
Päästämään vapaaksi!!!! Herranjumala, mies ei halua vapaaksi. Olen yrittänyt erota jo monta kertaa hänestä, mutta aina hän vain tulee takaisin elämääni auttamalla (auttanut todella paljon kaikessa, kun vanhemmat lapseni erityislapsia jne)
Hän haluaa vauvan nimenomaan mun kanssani, ja jotenkin koen että olen sen hänelle "velkaa" hänen vuosien avustaan...mies on vain sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen, joten siksi vauvan hankkiminen ahdistaa ajatuksena hänen kanssaan. Muutoin kyllä haluaisin itse jopa ennemmin vauvan, mutta en sitä miestä.

:D
mutta jos tilanne on tämä on vastaukseni JSSAP!!!

Eikun uutta kehiin ja lisääntymään!!

Ikä ei mikään ongelma (olen nyt 35v enkä koe että parin vuoden päästä olisin liian vanha), mutta muu tilanne tuossa mättää. Kyllä sitä lasta tarvitsee todella haluta, molempien. Mistään painostuksesta en lasta hankkisi, varsinkaan jos suhde on sellainen mistä toivoisin jopa eroon.

Yhteistyössä