Hankkis nyt jotkut elämän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Olin tosiaan baarissa v.loppuna ja oikeen miesten kanssa lähdin pois. Jännää:D ja oma mies kotona lasten kanssa, hyi mua:laugh:

Saattaahan siitä jotkut saada oman mielikuvan mutta mitä se kellekään kuuluu mitä teen ja kenen kanssa, eikö se ole ihan mun oma asiani. Mulle oikeen soitettiin eilen että oikeesti olit sen ja sen kanssa vai puhutaanko kylillä taas omaa juttua :headwall: |O
Eikö jumankauta voi miehen kanssa olla muuten tekemisissä vaan sen kanssa on automaattisesti hypättävä sänkyyn, tai jotain väärää tehdä. |O

Se on vaan karu totuus että tulen miesten kanssa paremmin toimeen.

Pistää niin ketuttaan nää ihmiset, tekee sitten mitä vaan niin aina sen joku kääntää väärin.

Kaikki ei ymmärrä että voi olla ihan miespuolisia kavereita. Itse huomannut tämän saman joskus aikoinaan. Itselläni on monta miespuolista kaveria joitten kanssa en ikinä edes voisi kuvitella seurestelevani tai harrastavani seksiä.

No, jos sinulla on tuollainen tapa elää, niin minkäpä sille muut voivat. Erikoista kyllä. että miehesi tuollaisen hyväksyy. Ei tuo ainakaan mitään suotavaa ole kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:
No, jos sinulla on tuollainen tapa elää, niin minkäpä sille muut voivat. Erikoista kyllä. että miehesi tuollaisen hyväksyy. Ei tuo ainakaan mitään suotavaa ole kenellekään.

Jaa mikä ei ole suotavaa, olla miesten kanssa kaveri ja jutella niiden kanssa?
:o

Siis oletko sä ihan oikeasti sitä mieltä, että parisuhteessa olevalla naisella ei saisi olla miespuolisia kavereita? Siis edes sellaisia, jotka ovat sekä puolison että itsensä yhteisiä kavereita? Ja jos sitten mies on lasten kanssa kotona ja itse baarissa, niin näitten yhteisten kavereittenkaan kanssa(ko) ei siellä saisi olla missään tekemisissä?

mikä tuossa nyt niin ihmeellistä on? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Mitäs ootte mieltä soitanko asiasta kun tiedän kuka tästä on ainakin puhunu ja selvennän asiaa kun se tuntuu niin kiinnostavan? :whistle:

Mä todennäköisesti kiusaisin vielä enemmän kyseistä ihmistä, jos on kerran semmoinen jota muitten tekemiset noin paljon kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Siis oletko sä ihan oikeasti sitä mieltä, että parisuhteessa olevalla naisella ei saisi olla miespuolisia kavereita? Siis edes sellaisia, jotka ovat sekä puolison että itsensä yhteisiä kavereita? Ja jos sitten mies on lasten kanssa kotona ja itse baarissa, niin näitten yhteisten kavereittenkaan kanssa(ko) ei siellä saisi olla missään tekemisissä?

En ole sitä mieltä tietenkään. Se vain ajatuksena, että jos lähtee baari-iltaa viettämään miespuolisten ystävien kanssa taikka sieltä jonkun kotiin jatkamaan tai miten päin kukin tekeekään, niin kaikkien miehet ei takuulla hyväksy sitä, eikä varmasti kaikkien vaimotkaan jos ton saman soveltaa miehiin. Meitä on monenlaisia ihmisiä. Itse kuulun niihin, joita tuollainen kiusaisi ja tiedän, etten ole yksin mielipiteeni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en lähtisi baarista toisen miehn kanssa eikä mieheni kyllä sitä hyväksyisikään.

On outoa, jos jonkun mies hyväksyy. Täytyy olla aika vapaa meininki sitten muutoinkin. Niin ja tosiaan, kyllä se oma elämä varmaan kaikilta löytyy, kuten tuolla oli aiemmin joku todennutkin :) Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Mitäs ootte mieltä soitanko asiasta kun tiedän kuka tästä on ainakin puhunu ja selvennän asiaa kun se tuntuu niin kiinnostavan? :whistle:

Mä todennäköisesti kiusaisin vielä enemmän kyseistä ihmistä, jos on kerran semmoinen jota muitten tekemiset noin paljon kiinnostaa.

samoin.lisäisin vettä myllyyn.
itselläni sama tilanne paitsi olen yh.kerrostalossa asutaan ja naapurin miehen kanssa ollaan hyviä ystäviä.hän auttaa pojan mopon korjuussa ja ns miesten töissä.
kyläläiset jaksaa vatvoa suhteemme laatua.jotkut vain elävät toisten elämän spekuloimisella.suotakoon se heille

Toi on ärrsyttävää :kieh: Mulla on pari frendiä, jotka nostaa esim. baarissa hirveän haloon, jos halaan tuttuja poikia.. mie sillä muka petän tuota äljäkettä. Hassua, että tuo äljäke itse ei ole millänsäkään, vaikka kerrankin yhtä ihanaa poikaa nähdessäni ekaa kertaa vuosiin hyppäsin sen kaulaan roikkumaan ja kiedoin vielä jalatkin sen vyötärölle :whistle:
No mutta, onhan se helvetin hyvä että muut tietää paremmin :xmas:

suotavuudesta en tiedä, omaan korvaan vaan kuulostaa oudolta että oma mies on kotona ja sä lähdet miesten kanssa baarista... kyllä siitä kuule vääriä käsityksiä vetää itse kukin. ja meillä ei taatusti mies edes tollasta hyväksyis.

Voi hyvänen aika sentään, minäkin olen viettänyt iltoja ja öitä vaikka millaisessa seurassa ja millaisissa paikoissa, mutta ei minulta kukaan ole tullut kyselemään aiheesta jälkikäteen.

Pääasia on, että itse ja mies tietävät, mitä tapahtuu.

Uteliaiden kanssaihmisten kommentit kannattaa unohtaa - ja jos kaverit tuollaisista kyselevät, voinee myös vaihtaa kaveripiiriä...

Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Minä en lähtisi baarista toisen miehn kanssa eikä mieheni kyllä sitä hyväksyisikään.

On outoa, jos jonkun mies hyväksyy. Täytyy olla aika vapaa meininki sitten muutoinkin. Niin ja tosiaan, kyllä se oma elämä varmaan kaikilta löytyy, kuten tuolla oli aiemmin joku todennutkin :) Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

No mun mies on sitten TOSI OUTO :laugh: Onko sillä väliä, mitä sen ystävän haarojen välistä löytyy? Ystävyys ei katso sukupuolta, ikää, ihonväriä eikä mitään muutakaan.

En ole sitä mieltä tietenkään. Se vain ajatuksena, että jos lähtee baari-iltaa viettämään miespuolisten ystävien kanssa taikka sieltä jonkun kotiin jatkamaan tai miten päin kukin tekeekään, niin kaikkien miehet ei takuulla hyväksy sitä, eikä varmasti kaikkien vaimotkaan jos ton saman soveltaa miehiin. Meitä on monenlaisia ihmisiä. Itse kuulun niihin, joita tuollainen kiusaisi ja tiedän, etten ole yksin mielipiteeni kanssa.

..mutta kun emme taustoja tiedä (missäänhän ap ei siis käsittääkseni sanonut lähteneensä alun perinkin miesporukalla baariin ja sieltä heidän kanssaan vielä jonkun kotiin jatkoille; yhdessä pois lähteminenhän saattaa liittyä esim. saman taksin jakamiseen tyyliin kulut puoliksi) niin aika jyrkkä kommentti tuo mielestäni sinulta oli. Yhtäkkiä siitä voisi jopa tehdä sen johtopäätöksen, että olet yleisestikin aika kärkkäästi tekemässä päätelmiä ilman varmoja faktoja. Ja juuri tähänhän ap aloituksessaan viittaa: ihmisiin jotka tuomitsevat ilman, että tietävät asiasta tuon taivaallista.

On kai meitä joka lähtöön, jokainen tehköön ja eläköön niin kun hyvältä tuntuu. Mulle ei vaan tulis mieleenkään alkaa jonkun asioita ruotimaan mistä en mitään tiedä.

Minä viimeksi menin kolmen miehen kanssa baariin ja tulin kahden kanssa pois ja mikä pahinta mun mies toimi vielä meille kuskina (ei ollut mukana baarissa) eikö olekin kauheaa...

Mulla on suurimmaksi osaksi mies puolisia kavereita, ystäviä... aluksi oli miehelläni tätä vaikea sulattaa mutta minkäs hän sille voi.. ajallaan hyväksyi asian, kun huomas että meidän välillä ei tule todellakaan koskaan olemaan mitään...

suotavuudesta en tiedä, omaan korvaan vaan kuulostaa oudolta että oma mies on kotona ja sä lähdet miesten kanssa baarista... kyllä siitä kuule vääriä käsityksiä vetää itse kukin. ja meillä ei taatusti mies edes tollasta hyväksyis.

Teillä on noin ja se on teidän mielestä hyvä ratkasu.

Olin tosiaan baarissa v.loppuna ja oikeen miesten kanssa lähdin pois. Jännää:D ja oma mies kotona lasten kanssa, hyi mua:laugh:

Saattaahan siitä jotkut saada oman mielikuvan mutta mitä se kellekään kuuluu mitä teen ja kenen kanssa, eikö se ole ihan mun oma asiani.

No jos se sinusta on ok ja oma asiasi, niin 1) miksi tuo "hyi mua" ja nauru? Teet itse tästä asiasta jotenkin "tuhmaa" ja 2) jos tykkäät että ihan vaan sun asiasi eikä muille kuulu niin miksi hitossa hiillyt muiden puheista ja haluat selitellä tekemisiäsi kenellekään?

Olen minä jatkoillakin ollu miesten kanssa, pelattiin korttia ja laulettiin karaokee ja mitä millonkin. Eikä mulle ole tullu pieneen mieleenkään pettää ukkoo millään tavalla. Se kyllä minut tuntee.

Yhteistyössä