Hanki sektio ja mies kiittää! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä yks "Tiukkispimpsa" vaikka alateitse synnytin ja repeilin B)

Toisin olen taas kuullut, että sektiohaava tuottaa sellasen ryllymakkaran siihen haavan yläpuolelle, eikä sitä saa pois.
Mielummiin siis tiukka pimpsa ja normi vatsa kuin sama loora ja ryllymakkara vyötäröllä :p

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mulla esikoinen syntynyt alakautta, kupus sektiolla. Ja mielummin alakautta, ruma arpi jää sektiosta mahaan. Mielummin vaikka vähän venyny pimpsa kun tuo ruma arpi.

Minulla se arpi on kyllä tosi huomaamaton.. tosin oli suunniteltu sektio =)

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.

Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä. :) Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.

Mun nykyinen mies on pannut mua ennen vain naisia, ketkä eivät ole synnyttäneet, ja niitä on monta... Oli aivan taivaissa meidän ekan yön jälkeen ja siitä lähtien! Olen alakautta synnyttänyt 2 isoa vauvaa. Välilihan repeytymät ja niiden ompeleethan EIVÄT vaikuta emättimen lihasten tiukkuuteen tai toimintaan, jos ap ei tätä oikeasti siis tiennyt, vaikka nainen onkin...sääli...

Aika turhuuden turhuutta on valita sektio vain ja ainoastaan alapään tiukkuuden takia. Itse synnytin alakautta normaalikokoisen lapsen eikä tarvinnut ommella tms. kun repeämät oli aika pieniä ja pinnallisia ja parannuin niistä hyvin. Jumppaakaan en ole tarvinnut vaan paikat palautuneet muutenkin. Mies ei ole asiaa kommentoinut, itsestä alkuun tuntui vähän erilaiselta mutta nyt ei enää (synnytyksestä yli vuosi). Ainoa, mikä tuntuu muuttuneen, on tuo löysempi vatsanahka mutta ei siitä nyt esteessitä haittaa varsinaisesti ole.

synnytin esikoiseni sektiolla 1,5-vuotta sitten ja nyt hädin tuskin arpea enää näkyykään. "toosakin" paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta ja nautin itse seksistä enemmän. Mahanahka tietysti on tollanen ruma ja raskausarpia, mutta niitähän voi tulla kaikille.

se synnytystapa kun ei vaikuta siihen lahnamaisuuteen. kerropa ap niille tuttavamiehillesi, että jos osaisivat huomioida seksissä -ja MUUTENKIN!- vaimojaan, niin innostus sängyssä todellakin on enemmän kuin luokkaa lahna. Ja kun nainen innostuu ja kiihottuu, tulee sitä värinää ja puristusta sinne alapäähänkin.

2 lasta olen synnyttäny alakautta ja miehen mukaan olen kuin ruuvipenkki... kiristää ihan hirveesti tietyssä tilanteessa ;)

Ei se ennen lapsia noin sanonut, eli taidan olla vaan tiukempi nykyään. Joten älä ap hölötä, naisia kun on erilaisia!

Pillu löystyy raskausaikana. Jos mies valittaa löysää toosaa, on vika miehessä ja sen pienessä munassa, sillä ainoa, mitä synnytys löysyttää on emättimen suuaukko. Mikäs siinä jos ei pidemmälle yllä niin onhan se löysää joo...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!

toi oli uutta tietoa, mutta aina vaan paremmalta tuntuu ja kolme oon jo tehnyt. Ollaan me kyllä pyydetty aina varulta viimeinen tikki isännälle..

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!

toi oli uutta tietoa, mutta aina vaan paremmalta tuntuu ja kolme oon jo tehnyt. Ollaan me kyllä pyydetty aina varulta viimeinen tikki isännälle..

Me ei voitais sellaista pyytää, koska isännällä on liian iso mulkku.

Olen kyllä ap.n kanssa samoilla linjoilla. Itse olen kaksi lasta alakautta synnyttänyt ja synnytysten seurauksena laskeumia eikä pitkälti niiden takia kiinnosta itseäni seksielämä... Saati sitten ne muut haitat.

no olihan se isäntä mukana ja ihan naiskätilöt hommissa, että osas varmaan jo päältä arvioida ettei vedä liian tiukaks..

Siis ihan oikeesti? Mä oon ollut ainakin puoli kuollut väsymyksestä eikä ole tullut mieleenkään tuossa tilassa edistää tulevaa seksielämää synnytyksen päätteeksi.

no olihan se isäntä mukana ja ihan naiskätilöt hommissa, että osas varmaan jo päältä arvioida ettei vedä liian tiukaks..

Oliko se siellä muna pystyssä? Eihän miehet osaa arvioida sopivaa tiukkuutta. Aina tunkemassa liian isoa liian pieneen reikään.

Minulla ja avovaimollani on erittäin hyvä ja tyydyttävä seksielämä. Hän on synnyttänyt kaksi lasta alatiesynnytyksenä (molemmat suurikokoisina). Kyllä kuksiminen on paljon aistillisempaa ja mahtavempaa kuin jos hän olisi sektiolla synnytänyt. Verraten aikaisemmat naiseni. Avovaimoni on raskaana, ja himoitsen häntä ja hänen liukasta vakoaan enemmän kuin ikinä! Monta kertaa tunnissa! Paljon olisi jäänyt kokematta jos ei olisi luonnollisesti synnyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.

Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä. :) Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.

Minulla neljä sectiota ja on kuulemma tiukka! En kyllä tarkoituksella valinnut sectioita, eka perätilassa, toka hätäsectio, joka epäonnistu :(, siksi kaks muutakin sectioita. Että kovan hinnan olen jotunut maksamaan tiukkudesta!

Yhteistyössä