Hanki sektio ja mies kiittää! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tosiaan unohtui mainita että mun sektiosta on aikaa 1,5 vuotta ja raskauden aiheuttamat venymät ja kusen fuskaaminen ja tuo arpi johon todellakin kehittyi kiinnikkeitä ja keloidi, ne ovat ihan tätä päivää, ja myös piloille venynyt emätinlihas, vaikka en ole alakautta synnyttänyt. Mutta onhan mulla sentään eheä väliliha, jee. Mahtavaa. Kyl on ukkokii ilonen. Ja paskat.

Alkuperäinen kirjoittaja pims:
Niin tosiaan unohtui mainita että mun sektiosta on aikaa 1,5 vuotta ja raskauden aiheuttamat venymät ja kusen fuskaaminen ja tuo arpi johon todellakin kehittyi kiinnikkeitä ja keloidi, ne ovat ihan tätä päivää, ja myös piloille venynyt emätinlihas, vaikka en ole alakautta synnyttänyt. Mutta onhan mulla sentään eheä väliliha, jee. Mahtavaa. Kyl on ukkokii ilonen. Ja paskat.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja rumpsa:
Mut eiks se römpsä mee vähän hukkaan, jos sitä ei tuu käytettyä siihen, mihin se on tarkotettu, eli synnyttämiseen. :/ Vähän sama kuin että söis nenämahaletkun kautta, ettei hampaat kulu.

Onhan se tarkoitettu n*ssimiseenkin!

Moni lapseton nainen ei tiedä sitä, että niitä lihaksia kannattaa treenata. Moni tajuaa tämän asian vastan sen jälkeen kun sairaalasta annetaan jumppaohjeet.

Ei varmasti tee huonoa kenellekään naiselle treenata niitä rakkauslihaksia. Tämä tiedoksi lähinnä ap:lle.

Voi voi! Se römpsä kuulee löystyy jo odotusaikana jos on löystyäkseen -kun valmistautuu synnytykseen!
Ja itselläni on synnytyksen jälkeen paikat ihan samassa kunnossa kuin ennenkin -ellei paremmassa :)
Eiköhän tuo ole ihan lihaksista kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Alkuperäinen kirjoittaja rumpsa:
Mut eiks se römpsä mee vähän hukkaan, jos sitä ei tuu käytettyä siihen, mihin se on tarkotettu, eli synnyttämiseen. :/ Vähän sama kuin että söis nenämahaletkun kautta, ettei hampaat kulu.

Onhan se tarkoitettu n*ssimiseenkin!

No suukin on tarkotettu myös puhumiseen. Ihmisen elimellä saattaa olla monta yhtä tärkeetä tehtävää.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.

Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä. :) Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.

No, lahnana olo johtuu kyllä varmaan jostain muusta kuin synnytystavasta. Mun mies kiittelee, miten mahtavaa oli nähdä oman lapsensa syntyvän ja kokea se kaikki yhdessä. Turhaan mä en toki reväyttäs mitään, mut synnytän kyllä koska vaan, siihenkähn nainen on luotu. Ei mun mies ole koskaan valittanut, hyvin kelpaa ja kelpais useemminkin;) Parisuhde on meillä onneksi muutakin kuin mun muutaman kerran tikattu römpsä. Jumppaa muuten suositellaan ihan synnyttämättömillekin naisille. Ikää sitä tulee sullekin.... Voi römpsäparkaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertainen siipi:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
:whistle: Joo toi ei kyl pidä ihan paikkaansa.

Niinpä ja ap:lla ei vissiin ole hirveästi tietoa koko asiasta, koska ei aikuisena ilmeisesti raskaana olleena naisena tiedä edes sen verran että se raskausaika on se joka sitä alapäätä löystyttää sen suurimman osan, ei todellakaan synnytys.

Tää on muuten ihan yhtä skeidaa kuin se, että raskausaika muuttaa rintoja eniten, eikä imetys. Tämä riippuu yksilöstä!!!! Mun rinnoille ei tapahtunut raskausaikana mitään, eikä sen jälkeenkään tosin kun maito ei noussut eli en imettänyt ollenkaan omasta valinnasta.

Alapäälle raskaus ei ole tehnyt mitään, sektion jälkeen ei muutosta ja alatiesynnytyksen jälkeen parista tikistä johtuen paikat kipeät viikon-pari ja tietysti kesti kudosten palautumisessa. MUTTA mä voin aivan täydellä varmuudella sanoa, että mun RÖMPSÄ on tasan yhtä tiukka kuin ennen synnytystäkin. ;) Hetkenhän siinä toki kestää, kk synnytyksestä seksiä ekan kerran. Lantionpohjanlihasten jumppa nyt kuuluu mun mielestäni normaaleihin rutiineihin, eikä siihen tarvitse siksi sen enempää panostaa synnytyksen jälkeen kuin normaalistikaan.

Mutta ihan turha väittää että raskaus muuttaisi alapäätä enemmän kuin 3-4kg möhkäleen puskeminen sitä kautta pihalle, hah.

Heheh. Vasta kehuttiin miten kiree mulla on. Olen kyllä treenannut jonkin verran, varsinkin synnytyksen jälkeen kun niin suositeltiin. En turhaan siis. Uusi miesystävä oli ihan myyty. Tosin kyllä itekin tunnen, ettei ole löysä tavara. Että ei voi kun nauraa tälle aloitukselle.

kun mä aloin harrastaa seksiä niin mun pimpsa oli mitä oli. kuulemma kireytyny sen jälkeen. ja itsekin huomaan eron. ennen ei tuntunut miltään, nykyään tuntuu kaikki. en usko synnytyksen vaikuttavan kauheesti alapäähäni. se kireytyy kun jaksaa puputtaa eli ratsastaa.

Minä olen synnyttänyt kaikki lapset sektiolla ja ainoa mistä mies tässä asiassa on ollut onnellinen on ollut se että hän ei olisi kestänyt katsella minua niin kipeänä kuin naiset ohjelmissa ovat olleet alakautta synnyttäessään. Mitä mies on siis nähnyt ( Riskitapaukset, synnytyssairaala, sairaala jne. ohjelmat ).

Yhteistyössä