Hanki sektio ja mies kiittää! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukkis

Vieras
Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.

Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä. :) Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kannata reväyttää römpsäänsä TURHAAN!!!! Hyvä ihme tiukkis, onko se lapsi turhaan sun mielestä?

Ei, mutta kun voi valita sektion niin SÄÄSTÄÄ alapäänsä. :) Saa sekä lapsen että timminä säilyneen pimpslooran!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei kannata reväyttää römpsäänsä TURHAAN!!!! Hyvä ihme tiukkis, onko se lapsi turhaan sun mielestä?

Ei, mutta kun voi valita sektion niin SÄÄSTÄÄ alapäänsä. :) Saa sekä lapsen että timminä säilyneen pimpslooran!

voiko tuolla syyllä saada sektion?

Sanoitko raskaana ollessas neuvolassa, että valitsen sektion, ettei römpsä turhaan veny`?

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
:whistle: Joo toi ei kyl pidä ihan paikkaansa.

Niinpä ja ap:lla ei vissiin ole hirveästi tietoa koko asiasta, koska ei aikuisena ilmeisesti raskaana olleena naisena tiedä edes sen verran että se raskausaika on se joka sitä alapäätä löystyttää sen suurimman osan, ei todellakaan synnytys.

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Sanoitko raskaana ollessas neuvolassa, että valitsen sektion, ettei römpsä turhaan veny`?

En. Sektion sain muihin asioihin vetoamalla, mutta oli tuo römpsän venähtäminen kyllä yksi osasyy, josta en tietenkään kenellekään maininnut.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.

Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä. :) Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.

joo se sun miehes tykkää enempi mun namirasiasta, ja siitä kun mul ei oo lapsii ollenkaan. se saa nauttia rauhassa mun tiukasta namista.

Nämä ovat juuri ne yleiset teinien harhaluulot synnytyksestä ja lapsen saamisesta: Pimpsa venyy synnytyksessä ja tissit roikahtaa imetyksestä. :laugh: Onneksi ihan pintapuolisellakin asiaan tutustumisellä voi kumota nämä kuvitelmat.

Älä siis huoli ap, kyllä ne hormoonit sitten aikanaan tekee tehtävänsä, jahka naiseksi kasvat ja lapsia saat. :hug:

Hahaha, miten turhamaisia te ootte ja ilmeisesti keksitte päästä näitä "miehen mielestä tavara löystyi" juttuja. Mulle on mies sanonut, että tunnun nykyään paremmalta kuin ennen ja myös paremmalta kuin synnyttämättömät naiset, ja se riittää mulle. Jos jonkun mies kehtaa kitistä synnytyksen takia löystyneestä pillusta, niin sellainen mies joutaa vaihtoon. Kyllä mua ainakin häiritsis enemmän se ruma arpi mahassa kuin se että pimppa ois MUKA löystynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Olen synnyttänyt yhden sektiolla ja toisen alakautta. Silti oon liian tiukka :(

Et sä "liian tiukka" voi olla jos sieltä on penskakin pihalle mahtunut.

Appelsiinin kokoisen pallon ulostamisen jälkeen römpsä ei siis jäänyt löysäksi vaan palautui ihan entiselleen eli liian tiukaksi.

Huh mie tein ton yhen sektiolla, kun oli pakko, ja jos saisin valita niin ilman muuta synnyttäisin koska se on vasta kunnon treeniä sille alapäälle! Raskaus venytti miun kaikki lihakset ja lihat vaikka en painoa saanut grammaakaan lisää, vehkeeni on sellanen norsun mentävä, kuset on aina housussa vaikka treenaan ja fysioterapiassa käyn loorani kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Olen synnyttänyt yhden sektiolla ja toisen alakautta. Silti oon liian tiukka :(

Et sä "liian tiukka" voi olla jos sieltä on penskakin pihalle mahtunut.

Emätin on tuubimainen lihas, joka venyy tarvitessa. Kuvitteletko alapäässä olevan lapsenmentävän reiän ainaisesti synnytyksen jälkeen, vai mikä ajatushäiriö sua riivaa?

Tiukkuus on geeneistä kiinni, joskin alapäätä treenaamalla voi lihaksistoa hieman parantaa. Ja raskauden aiheuttama paine alapäähän vaikuttaa myös, joillakin enemmän ja toisilla ei liki lainkaan.

Yhteistyössä