hamsteri,marsu, gerbiili,joku muu?

En oo kirjautunu,en edes muista millon viimeks,käyn niin harvoin täällä eenää.
Nyt olen kotona kun kuopuksella on kamala flunssa ja kuumetta ja itekki flunssanen,sse nukkuu tos sohvalla ja mies sängys ni ei o muutakaan tekemistä kun ei voi ku olla hiljaa ettei ne herää.
No käpykylä mikä käpykylä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Nyt olen kotona kun kuopuksella on kamala flunssa ja kuumetta ja itekki flunssanen,sse nukkuu tos sohvalla ja mies sängys ni ei o muutakaan tekemistä kun ei voi ku olla hiljaa ettei ne herää.

Mä en tunne sua henk.koht. mutta kaverini kautta tiän ;)
Mä oon ikäni asunu täällä, ja tykkään =)
Meilläkin poika kipeenä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:

Mä en tunne sua henk.koht. mutta kaverini kautta tiän ;)
Mä oon ikäni asunu täällä, ja tykkään =)
Meilläkin poika kipeenä :/
Niin kai se menettelee jos viihtyy pikkupaikoissa.Mä älysin muuttaa niistä pois ja asun Porissa nykyään.Tääkin on pieni paikka mutta ei liian pieni,viihdyn kyllä hyvin.Lapset vaan ei viihdy lainkaan,se on huono puoli.Tai tuo kuopus nyt viihtyy mut isommat ei.Seuraavaks ajattelin et jos muuttais lapin erämaihin,sit kun jään eläkkeelle. =)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
pikkuruisista innostuneena...
tässä on meidän muruset
http://www.aijaa.com/v.php?i=1424262.jpg Mimi
http://www.aijaa.com/v.php?i=1424265.jpg Nella

meillä oli sitten semmoinen vaalean toffeen värinen mutts siirtyi 1v7kk ikäisenä autuaammille säksätysmaille

söpöjä kuvia :D

Meillä 2 marsua. Häkki suurin, mitä löydettiin, maksoi n. 70 euroa. Marsuja todella on hyvä olla kaksi, viihtyvät hyvin yhdessä, vaikka toinen on tullut 2 vuotta toista myöhemmin (alkuperäinesestä akksikosta toinen kuoli nuorena suukasvaimeen).

Ihan pienen lapsen kanssa marsu ei välttämättä ole hyvä yhtälö, kiltti kun on, eikä pysty oikein puolustautumaan ("pötkäle"), voi lapsi vahingossa vaikka halata marsun hengiltä.

Mukavia kuikuttajiahan nuo ovat... Tosin kakkia ja pissiä piisaa.

Mulla on gerbiilejä kuusi,ne on kivoja,helppohoitoisia ja ihania.
Marsujaki oli kaks mutta allergisoiduin niille,marsu on kyl aivan ihana lemmikki.
Kaksi pupua meiltä löytyy myös,sekä rottapojat ja roborowskit.
Rotta on minusta äärettömän ihana lemmikkinä ja myös helppohoitoinen.
Marsut ja kanit maksaa noin 50,rotta maksaa 20,gerbiilit 15.
Terraariot ja häkit on sinä liki 100 euroa.

Gerbiilit maksaa pk-seudulla 25e ja yhessä eläinkaupassa syyrialaiset hamsterit ovat 28e

[QUOTE="mas";22594164]Moi kaikki! Mulla on kauhee marsukuume!! Tietäiskö kukaan olisko täällä kuopiossa tai täs lähellä marsu kasvattajaa?!
Kiitos vastanneille etukäteen. .[/QUOTE]Kyllä kai täällä nyt ainakin yks on =) kasvattajiahan on iha joka nurkalla nykyään...

Yhteistyössä