hamsteri asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, tuota karkaamista määkin olen pelännyt noilla hiirillä... äkkiä rouskuttavat reiän ulkomaailmaan.. siksi hommaan terraa niille :D

mut meidän kääppävanhus ei ole koskaan järsinyt mitään, mikä ei ole syötäväksi tarkoitettu...ei edes vessapaperirullia :o
se nyt on vähän outo tapaus muutenkin kyllä... :D

mut tuohon valoisassa vai pimeässä, kyllä mää mieluummin pidän pimeässä yöllä häkin, nuohan ovat ilta-/yöeläimiä, joten kyllä ne siellä eteensä näkee pimeässäkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
eli voi laittaa yöksi pimenään vessaan? :) ku mulla on kaksio ja mie ite nukun olohuoneessa..niin ois kiva kuitenki saada nukuttua ja tytön huoneeseen en sitä laita. :D

meillä toi hamsterin mokomas on pimeässä saunassa(siis ei tietenkään sauna päällä ). :) tää mokoma joka jurskutti pullon taas rikki

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
eli voi laittaa yöksi pimenään vessaan? :) ku mulla on kaksio ja mie ite nukun olohuoneessa..niin ois kiva kuitenki saada nukuttua ja tytön huoneeseen en sitä laita. :D

meillä toi hamsterin mokomas on pimeässä saunassa(siis ei tietenkään sauna päällä ). :) tää mokoma joka jurskutti pullon taas rikki

no hyvä :) ..heh,en malta odottaa mitä se meän pikku veijari keksiikään. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

no hyvä :) ..heh,en malta odottaa mitä se meän pikku veijari keksiikään. :kieh:

sinne se meni nurkkaan möksöttämään säksätyksen kera kun vein rikkinäisen pullon pois. tuskimpa teillä nyt on yhtä tuhovimmanen ku meillä. Jonnin verran noita elukoita ollu ja ykskään ei oo tuommonen ollunna.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
niin kiva kuulla miten on luonne-eroja näissäkin pikku otuksissa :D

muistahan, memmu, laittaa meille sitten kuvaa pienestä :) osa meittin elukoiden kuvista löytyy mun profiilista =)

ihania elukoita <3 onko teillä hevonenkin? :o

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mikä on muuten teidän hamsujen lempiruoka?Meillä rakastavat vauvanröppö-purkkeja,liha ja kala uppoaa,kuten makaronit,leipäjuustoa ym..

meidän hamsu ja hiiret tykkää Rapunzelin hiirimixistä =)
kuppi aina tyhjä ja turkki kiiltää :D

Memmu: ei, meillä ei ole hevosta, unohin kokonaan tuon likan talli-kuvan ennen ratsastustuntia... :whistle: Messilän poni on tuo.

mulla on ollut kaksi heppaa aikanaan, jouduin ne myymään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Oisit ottanu gerbiilejä :whistle: :heart:
Ei vainen, onhan ne hamsteritki ihania mut nukkuvat kaiken päivää.

mitä eroa niillä on? onko ne samanlaisia hoitaa? :) mistä sitä tietää vaikka joskus otankin..seuraavaks ajattelin kesyhiirtä,siis tässä sit joskus.. :)

]Olen hankkimassa hamsteria. Löytyyköhän mitään halpaa nettikauppaa mistä häkit sun muut? :) .ja hoito jutut kiva jos joku vastaa.
meillä on koira miten se suhtautuu uuteen tulokkaaseen

Alkuperäinen kirjoittaja hamsukamu:
]Olen hankkimassa hamsteria. Löytyyköhän mitään halpaa nettikauppaa mistä häkit sun muut? :) .ja hoito jutut kiva jos joku vastaa.
meillä on koira miten se suhtautuu uuteen tulokkaaseen

googletappa niin löytyy aika paljonkin =)

luulen että teidän koira on varmasti kiinnostunut uudesta tulokkaasta, mutta voipi kyllästykkin äkkiä kun kaveri on aikalaiilla yöeläjä ;)

jos pelkäät, että koira tiputtaa häkin/dunan (jne) lattialle, hommaa terraario (vanha akvaariokin ajaa saman asian) niin ei saa tiputettua =)

muoks, kuukletin ajankulukseni sulle: http://www.google.fi/search?q=hamsterih%C3%A4kki&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Yhteistyössä