Hampaiden valkaisu kotona.

  • Viestiketjun aloittaja tilatako vai ei
  • Ensimmäinen viesti
noista on ollu vähän niin ja näin kokemuksia ihmisillä.
250e maksaa hollywood smileyssa valkasu laaserilla,jossain saa halvemmallikin esim oralissa.
olen itse menossa oraliin valkasuun. en hallua edes kokeilla kotona.
 
OnnellinenLeena
Mulla on erinomaiset kokemukset netistä tilaamistani valkaisupaketeista. Tilasin 22% paketin hampaidenvalkaisu.org nimiseltä nettikaupalta. Sain ihan uudenlaisen kauniin hymyn, enpä olisi kyllä uskonut että tämä toimi näinkin hyvin! Oli kyllä hintansa väärti todellakin, muistaakseni vaan 49€ :)
 
....
Olen käyttänyt ja ollut tyytyväinen =) . Hammaslääkäri sanoi ettei enää kannata valkaista , ettei tule liian luonnottoman valkoiset hampaat . Eli muutkin huomaa eron =)
 
"Kaitsu"
Hyviä kokemuksia myös tuosta www.hampaidenvalkaisu.org kotivalkaisusta. Olen käyttänyt vasta puolet tilaamastani aineesta ja olen jo nyt tyytyväinen saavuttamaani valkoisuuteen! Jäipähän puolet vielä säästöönkin ja noiden sivuston mukaan tuo geeli pitäisi säilyä 2 vuotta jääkaapissa säilytettynä eli eipä tarvi ees seuraavalle valkaisukerralle ostaa uutta! :) Täytyy myöntää että epäilin kyllä vähän tuleeko tästä valkaisusta oikeesti mitään muutosta, mut kyllähän se vaan hitto vie toimii ja pelittää niinkuin pitää!
 
"Taiska"
On sitten mainostamista tai ei, mutta itse ostin Ideapuoti.fi verkkokaupasta valkaisukynän (Karbamidiperoksidi 35 %) ja toimii hyvin. kolmen päivän jälkeen (aamuin/illoin) muut jo huomaavat valkoisemmat hampaat. Jopa 9 vuotias tyttöni kysyi että mitä sun hampaille on tehty : )

Olen kyllä tyytyväinen.

Maksoi alle 20 €
 
"Saara"
[QUOTE="Taiska";23766348]On sitten mainostamista tai ei, mutta itse ostin Ideapuoti.fi verkkokaupasta valkaisukynän (Karbamidiperoksidi 35 %) ja toimii hyvin. kolmen päivän jälkeen (aamuin/illoin) muut jo huomaavat valkoisemmat hampaat. Jopa 9 vuotias tyttöni kysyi että mitä sun hampaille on tehty : )

Olen kyllä tyytyväinen.

Maksoi alle 20 €[/QUOTE]



Tämä kaveri kyllä mainostaa oikein urakalla!

Joka keskustelupalstalla tämä sama teksti..
 
"memmu"
Tilasin dentsaversilta tuotteen ja siitä on jo yli 2 viikkoa, eikä tuotetta näy! Toimitusajaksi luvattiin 1-3 työpäivää... Rahat on sisällä, kun muuta maksuvaihtoehtoa ei ollut. Kellään muulla kokemuksia? Alkaa tuntumaan huijaukselta!
 
"Emmi"
Itse olen käyttänyt Crestin hampaidenvalkaisuliuskoja. Niitä on helppoa käyttää. Valitse joko 3D Advanced Whitestrips tai Pro Effects. Itse olen hyvin tyytyväinen. Niitä saa esimerkiksi täältä: www,valkeathampaat.com.
 
"Lullu"
[QUOTE="memmu";24131243]Tilasin dentsaversilta tuotteen ja siitä on jo yli 2 viikkoa, eikä tuotetta näy! Toimitusajaksi luvattiin 1-3 työpäivää... Rahat on sisällä, kun muuta maksuvaihtoehtoa ei ollut. Kellään muulla kokemuksia? Alkaa tuntumaan huijaukselta![/QUOTE]

Tilasin itse valkaisukynän kyseiseltä yritykseltä ja se toimitettiin parissa päivässä. Vielä en ole testannut kuinka hyvin se toimii! :D Toivotaan parasta!
 
"Miuku"
Olin itse aiemmin sitä mieltä, että valkaisutuotteet ovat humpuukkia (hampaitani ei sorki, kuin siihen koulutuksen saaneet), mutta tutustuttani tarkemmin markkinoilla myytäviin tuotteisiin sai minut kääntämään takkini. Useimmat nettikaupoissa myytävät hampaiden valkaisupaketit ovatkin silkkaa p:tä, mutta mm. tämä on turvallinen eikä sisällä esimerkiksi peroksiidia: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/hampaidenvalkaisu

Kiitos Abbu vinkistä!

Ennakkoluulot saa siis itse taltutettua, kun ottaa selvää. Ennen kaikkea siinä säästää pitkän pennin!
 
äippä vaan
Tämä on hyvin vaikea aihe, toimii ehkä. Ei kannata odottaa liikoja ettei pety. Meillä on näiden valkasijoiden kanssa tytöt hinkanneet ja muistelisin että Plus + White oli toimivin. Laseriin vaaditaan 18 vuoden ikää ja se on kyllä ollut monen itkun ja raivokohtauksen aihe...
 
äippä vaan
[QUOTE="vieras";28174299]No kannattaa ottaa se jota maailmanlaajuisesti aidosti eniten ostetaan, ei kai kukaan osta uudestaan tuotetta joka ei toimi?[/QUOTE]

Tämä on hyvä vinkki, sitten vielä jos osaa huomioida hinnan.
 
Kai se on uskottava :D
[QUOTE="vieras";28174299]No kannattaa ottaa se jota maailmanlaajuisesti aidosti eniten ostetaan, ei kai kukaan osta uudestaan tuotetta joka ei toimi?[/QUOTE]

Piti oikein googlettaa mikä on maailman suosituin hampaiden valkaisutuote. :D

Crest 3D White Teeth Whitening Products Joku tuolla olikin jo sanonut Crestin tuotteita parhaiksi, ni kai se on sitten niin. :)

Eli laitan tilauksen menemään tuotteen suomenkielisille sivuille Crest 3D White Hampaiden Valkaisutuotteet ja jään odottamaan. Olipas helppoa. :D
 

Yhteistyössä