Hampaiden valkaisu, Hollywood Smile-paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keltahammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on vaalennettu hampaat noin 2 vuotta sitten Hollywood smile Tampereella, nyt olen menossa uudestaan. En harkitse muualle menoa sillä olin itse tyytyväinen viime kerran tulokseen joka näkyy vieläkin.

Hirveetä mainostusta. Vihlo kyllä aivan vitusti!!! Eikä valkaistunut yhtään. Sinne meni parisataa :( Ostakaa oikeesti crest whitestripsejä! ne on monta kertaa halvempia ja PAREMPIA, eikä vihlo yhtä paljoo!

aika läpinäkyvää tää teidän mainostus hei :DDDDDDD silloin kun asiakkaita on vähemmän, googletatte firmaanne ja nostatte vanhoja keskusteluja ylös kehujen kera. way to go

[QUOTE="Meikku";29452417]Olen ollut hyvin tyytyväinen tulokseen, juuri sellainen vaalennus kuin toivoinkin :)[/QUOTE]

Minäkin olen ollut erittäin tyytyväinen :) Ei mitään valitettavaa !! Vihlontaa kesti yhden illan.

Jos hammasluusto on hauras ja värjäymät syvällä, valkaisu ei välttämättä onnistu hoitolassa. Kannattaa ehdottomasti käydä ensin ihan asiansa tuntevalla hammaslääkärillä. Olisin varovainen näiden valkaisujen kanssa. Jotkut näistä voivat vahingoittaa hammaskiillettä.

Minulla on vaalennettu hampaat noin 2 vuotta sitten Hollywood smile Tampereella, nyt olen menossa uudestaan. En harkitse muualle menoa sillä olin itse tyytyväinen viime kerran tulokseen joka näkyy vieläkin.

Kun hampaiden valkaisu tehdään kunnolla, tulos pysyy yli 20 vuotta. Kunnollinen on esim. Zoom valkaisu. Laservalkaisun teho on heikko ja hampaat tummuvat nopeasti. Itsellä valkaistu 17 vuotta sitten zoomilla.

Yhteistyössä