V
Vieras
Vieras
Onko täällä ketään jolle on tehty aikuisiällä. Kestikö kauan? Entä paljonko tuli kaikkinensa maksamaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulle on tehty mutta muksuna. edelleen on ne tuet hampaiden takana. eivätkä pärkkeleet suostu ottamaan pois.
Joo sama täällä. Musta tulee kuulema hirmuinen torahammastiikeri jos ottavat. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:No mä en edes käynyt siellä samassa paikassa, vaan parissakin eri paikassa on samaa sanottu. Haluaisin sen kyllä pois, mutta jutuista on aina mennyt sisu kaulaan. Mulla se on ollu n 15v
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulle on tehty mutta muksuna. edelleen on ne tuet hampaiden takana. eivätkä pärkkeleet suostu ottamaan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla kasvoi hampaita kitalakeen. päättivät sitte suurentaa mun suutani samalla vaivalla ku vetivät hapaat riviin.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:mulla oli raudat pari vuotta kulma hampaat oli siirtyny ylhäällä tosi "ylös" ja pois rivistä,alhaalla sama homma,kulmahampaat oli kasvanu vinoon.
1700e maksoi koko helahoito.oli halpa mun mielestä kun hampaanpoistolla tehtiin tilaa ja sitten siirreltiin.
fredentissä (hki) kävin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:mulla oli raudat pari vuotta kulma hampaat oli siirtyny ylhäällä tosi "ylös" ja pois rivistä,alhaalla sama homma,kulmahampaat oli kasvanu vinoon.
1700e maksoi koko helahoito.oli halpa mun mielestä kun hampaanpoistolla tehtiin tilaa ja sitten siirreltiin.
fredentissä (hki) kävin
Minulla myös poistoilla tehtii tila, jonne hampaat mahtuvat "oikeamaan".