Hampaiden oikomishoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
mulle on tehty mutta muksuna. edelleen on ne tuet hampaiden takana. eivätkä pärkkeleet suostu ottamaan pois.

Joo sama täällä. Musta tulee kuulema hirmuinen torahammastiikeri jos ottavat. :kieh:

mulle eivät oo mitää uhkauksia ladelleet. ja särkee välillä ihan vietävästi ja tuo tuki sillai "kiristää" aina välillä

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
No mä en edes käynyt siellä samassa paikassa, vaan parissakin eri paikassa on samaa sanottu. Haluaisin sen kyllä pois, mutta jutuista on aina mennyt sisu kaulaan. Mulla se on ollu n 15v

oliko sulla muuten ikinä nallelankoja, niitä pikkupikku kumilenksuja joilla pistettiin purenta kohdalleen?

mulle on tehty mutta muksuna. edelleen on ne tuet hampaiden takana. eivätkä pärkkeleet suostu ottamaan pois.

mulla kans toi tuki etuhampaiden takana ja vien sen kyllä hautaan asti vaikka joku ehdottas pois ottoa. Mulla siis oli rako etuhampaiden välissä ja siks oli raudat. Kun ne raudat otettiin tosta edestä pois niin taakse laitettiin se tuki. Sitten ne fiksusti päätti ottaa sen tuen pois niin hetken kuluttua mulla oli taas rako etuhampaiden välissä.
Ei muuta ko raudat uudelleen.
No sitte taas raudat pois ja taas se tuki (4 hampaan taakse) ja myöhemmin se tuki lyhennettiin siten että se on vain etuhampaiden takana. Nyt sitte sellanen rako on tullu 1 ja 2 hampaan väliin |O |O Eli en anna ottaa pois sitä tukea nuiden etuhampaiden takaa koska tiiän että sama alkas taas alusta :(

mulla kasvoi hampaita kitalakeen. päättivät sitte suurentaa mun suutani samalla vaivalla ku vetivät hapaat riviin.

:o Kuulostaa aika huimalta!! Oliko ne siis ylimääräisiä hampaita vai vain tulleet väärään paikkaan?

mulla oli raudat pari vuotta kulma hampaat oli siirtyny ylhäällä tosi "ylös" ja pois rivistä,alhaalla sama homma,kulmahampaat oli kasvanu vinoon.
1700e maksoi koko helahoito.oli halpa mun mielestä kun hampaanpoistolla tehtiin tilaa ja sitten siirreltiin.
fredentissä (hki) kävin

Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
mulla oli raudat pari vuotta kulma hampaat oli siirtyny ylhäällä tosi "ylös" ja pois rivistä,alhaalla sama homma,kulmahampaat oli kasvanu vinoon.
1700e maksoi koko helahoito.oli halpa mun mielestä kun hampaanpoistolla tehtiin tilaa ja sitten siirreltiin.
fredentissä (hki) kävin

Minulla myös poistoilla tehtii tila, jonne hampaat mahtuvat "oikeamaan".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
fredentissä (hki) kävin

Minulla myös poistoilla tehtii tila, jonne hampaat mahtuvat "oikeamaan".

en muuten tiedä miten käy sitten kun viisaudenhampaat puhkee,jos puhkee.toivottavasti ne ei rupee työntämään hammasrivistöä uudestaan sekasin niin että joutus taas oikomaan :/

en muuten tiedä miten käy sitten kun viisaudenhampaat puhkee,jos puhkee.toivottavasti ne ei rupee työntämään hammasrivistöä uudestaan sekasin niin että joutus taas oikomaan :/[/quote]

Niin, hampaathan tulee iän myötä eteenpäin. Mulla on viisaudenhampaat poistettu.

Yhteistyössä