Hampaat - silmien hankaus?

Tuosta toisesta ketjusta huomasin, että jollakin on ollut silmien hankausta hampaiden puhkeamisen yhteydessä. Onko tää siis asiaan kuuluva "perusoire"? En meinaan tiennyt, ja olen ihmetellyt kun neiti on hangannut silmiään jo aika pitkään. Viikon sisään on alkanut laulaa valituslaulua, kitisee, ruoka ei maistu jne. Ajankohtaan nähden hampaita sais olla tulossa (reilu 7,5kk), mutta kun tuo korvatulehduskin oli päällä (toinen ab-kuuri loppu tänään) joten en oikein tiedä mikä johtuu mistäkin. Hakkaa myös päätään välillä ja suun seutua samoin.
 
Kyllähän se ku ikenet kutisee ni säteilee se kipu kasvoillekin. samoin se voi toisilla tuntua myös kaulalla. Meillä samanlaista ku poika teki hampaita pikkuisena, mutta meillä on myös allergioita taustalla.Että en sit tiiä oliko kaikki kutina hampaista. Pikkuisellasi kutiaa kovasti. Voi pientä. :hug:
 
Aku
Enpäs oo tajunnu yhdistää noita lahta asiaa.Meillä pukataan ylös toista hammasta ja pitkän aikaa jo on hierottu silmiä.Ja väsymyksen kanssa sillä ei tässä tapauksessa oo mitään tekemistä koska niitä hierotaan pitkin päivää.Meillä myös siis aikasemmin tuo on ollu merkki väsymyksestä,mutta nyt saattaa hieroa jo esim. tunti heräämisen jälkeen.
 
Niin mäkin luulin että johtuu väsymyksestä, mutta kun hieroo nukkuessaankin :eek: :eek:
Toivotaan, että johtuu hampaista. Allergioita on, mutta kun ei syö kun kukkakaalia, en usko että johtuu siitä....
Korviaan hankailee myös, mutta meillä oli just 2 vkon korvatulehdus, jonka toivon olevan ohi.... (seuraillaan tilannetta) :|
 
Ha haa.. Täälläkin hierottu silmiä noin viikon verran ja yöelämä alkanut menemään päin..pyll..
Olen luullut että pikkumiehellä kutittaa silmiä ja olen niitä sitten pessyt.. Joskohan olisi hampaat täälläkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja rillukka:
Ha haa.. Täälläkin hierottu silmiä noin viikon verran ja yöelämä alkanut menemään päin..pyll..
Olen luullut että pikkumiehellä kutittaa silmiä ja olen niitä sitten pessyt.. Joskohan olisi hampaat täälläkin..

No sitähän se oli.. Viikonloppuna puhkesi alas hammas
:D ..
 

Yhteistyössä