hampaan paikkaus maksoi minulle yli 100e!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Siis voiko yleisellä puolella todella maksaa noin paljon? Ettei olisi joku virhe?
103,65e oli tarkka hinta hampaan paikkauksesta. Onko hinnat nousseet vai missä vika?

Ja kuulutan vielä, ettei ollut yksityisellä.

Riippuu millainen paikkaus on ollut kyseessä, onko käytetty puudutusta, tarkastukset, röntgen ym. Itsellä maksoi noin 240 e yksityisellä eli ei ole halpaa ei.

Kyllähän se noin paljon maksaa ihan helposti. Taksat voit mennä katsomaan netistä. Ainakin helsingin kaupungin nettisivuilla on laskuri, jolla näkee paljonko hoitotoimenpide maksaa kunnan hammaslääkärissä ja paljonko siitä joutuu maksamaan itse, jos hoidattaa hampaansa yksityisellä kunnan palveluseteliä hyödyntäen.

Mä kävin vähän aikaa sitten yksityisellä ja siellä paikattiin 2 reikää ja lisäksi poistettiin hammaskiveä alahampaista, lasku oli 178e, siis kelakorvauksen jälkeen. Et eipä toi sit tainnut ollakaan kallista, vaikka siltä tuntuikin

mä käyn yksityisellä hoidattamassa hampaani ja oon onneks löytäny hyvän ja edullisen. Kun oli menossa viisurin poistoon niin mun edellä oli joku nainen jonka 4 reiän paikkaus oli tullu maksamaan reilut 90e.

Mun viisurinpoisto leikkaamalla makso 186e joka oli musta oikein kohtuullinen.

sain lisäksi 4pvää saikkua ja olisin saanu lisää jos olisin halunnut <3

[QUOTE="vieras";25208526]Ei se mitään, mulla maksoi kerran 1800 euroa parin hampaan juurihoito. Tosin yksityisellä. :)[/QUOTE]

Ohoh, onpa sillä yksityisellä komeat hienouslisät :D
Mulla loppui juuri perusteellinen suunkorjaus. Yhteensä 11 hammaslääkärikäyntiä (helmi-joulukuu 2011), 7 kertaa puudutus, yksi juurihoito. 1400e kaikki yhteensä ja tuosta saan kuulemma 400e takaisin. Ja siis yksityinen hammaslääkäri kyseessä :) Kunnalliselle en enää edes uskalla muutenkin hammaslääkärikammoisena mennä kun ei nykyään tiedä kuka siellä suuta ronkkii...

[QUOTE="KooKoo";25226153]Ohoh, onpa sillä yksityisellä komeat hienouslisät :D
Mulla loppui juuri perusteellinen suunkorjaus. Yhteensä 11 hammaslääkärikäyntiä (helmi-joulukuu 2011), 7 kertaa puudutus, yksi juurihoito. 1400e kaikki yhteensä ja tuosta saan kuulemma 400e takaisin. Ja siis yksityinen hammaslääkäri kyseessä :) Kunnalliselle en enää edes uskalla muutenkin hammaslääkärikammoisena mennä kun ei nykyään tiedä kuka siellä suuta ronkkii...[/QUOTE]

Ainiin, ja yksi röntgen ainakin...

Yhteistyössä