Sain kyllä kaikkien aikojen oudoimman hääkutsun. Äitini soittelu juuri ja sanoi että serkkuni haluaa tietää olemmeko tulossa hänen häihinsä, kun pitäisi varata majoitus jo nyt. Asiasta tekee hämmentävän se, että meille ei ole tullut minkäänlaista kutsua häihin, ei suullista, ei kirjallista, ei mitään. Morsianta näimme viimeksi pari viikkoa sitten, eikä hän silloin sanonut sanaakaan mistään tulevista häistä. Kaiken lisäksi hääpäivä näyttää olevan TIISTAI, ja siis aivan toisella puolella maata, eli pitäisi olla töistä poissa ainakin tiistai ja keskiviikko, mahdollisesti myös maanantai.
Ja nyt en sitten tiedä että onko tuo päivämäärä ollenkaan oikein, ja onko minut ja mies oikeastaan edes kutsuttu (kun äiti saattaa vaan olettaa että tietenkin kutsu koskee myös minua ja miestä ja siskoa ja siskon miestä) ja... jotenkin todella hämmentävä koko juttu. Kuorestakaan ei voi lukea kutsuttujen nimeä, kun ei äitikään ole saanut kirjallista kutsua, pelkästään suullisen.
Nooh, minä aloitan uudessa työpaikassa päivää ennen tuota hääpäivää, niin en kuitenkaan saisi vapaaksi, niin sinänsä ongelma on hoidossa. Mutta onpa taas meidän suvussa kunnon soppa keitetty.
Ja nyt en sitten tiedä että onko tuo päivämäärä ollenkaan oikein, ja onko minut ja mies oikeastaan edes kutsuttu (kun äiti saattaa vaan olettaa että tietenkin kutsu koskee myös minua ja miestä ja siskoa ja siskon miestä) ja... jotenkin todella hämmentävä koko juttu. Kuorestakaan ei voi lukea kutsuttujen nimeä, kun ei äitikään ole saanut kirjallista kutsua, pelkästään suullisen.
Nooh, minä aloitan uudessa työpaikassa päivää ennen tuota hääpäivää, niin en kuitenkaan saisi vapaaksi, niin sinänsä ongelma on hoidossa. Mutta onpa taas meidän suvussa kunnon soppa keitetty.