No en ole vielä keksinyt, ajattelin katsoa mitä luontaistuotemyymälöillä on tarjollano minkä hammastahnan meinaat ottaa käyttöön tilalle?
Laveralla on hyvänmakuinen ja halpa hammastahna, mä oon käyttäny sitä.Alkuperäinen kirjoittaja möksö;22327632:No en ole vielä keksinyt, ajattelin katsoa mitä luontaistuotemyymälöillä on tarjolla
Miksei saa niellä? Itse aina vähän niellyt hammastahnaa. :OAlkuperäinen kirjoittaja ei aftoja enää ikinä;22327796:joo, se vaahtoava aines aiheuttaa limakalvoille aftoja eikä saa missään tapauksessa niellä YHTÄÄN.
Joskus 1970-luvulla oon käyttänyt. Hirveää myrkkyäOtin Golgate-tahnani tarkasteluun viime viikolla ja selvisi, että sen 15:ta aineesta vain yksi EI aiheuta syöpää. Aika shokki oli, nyt menee hammastahnat vaihtoon!
Onko sulla omat hampaat vai tekarit?Joskus 1970-luvulla oon käyttänyt. Hirveää myrkkyä
Meillä käytetään ja meillä lapset söivät fluoritabletteja pienenä ja meikäläisten hampaat koulussa kävi fluoraamassa (purskututtamassa) hammashoitaja tietyn väliajoin. Kaikilla superhyvät hampaat ei reikiä.Meillä ei käytetä fluorihammastahnoja - ei reikiä.
Syöpäläisillä on perinteisesti tarkoitettu koiperhosen toukkiaTuskinpa niin pienet määrät mitään aiheuttaa, ja varsinkaan ilman muita altistavia tekijöitä.
Omat on. Silloin nuorilla vanhemmilla oli tekarit jo alle 20 vuotiainaOnko sulla omat hampaat vai tekarit?
No sehän on se bakteeri, jolla on toki nimikin...Meillä ei käytetä fluorihammastahnoja - ei reikiä.
Olen kuullut tästä että tekarit olivat jo nuorilla. Miksi siihen aikaan oli niin huonot hampaat, jotain tekemistä ravinnon kanssa?Omat on. Silloin nuorilla vanhemmilla oli tekarit jo alle 20 vuotiaina
Hampaita ei pesty eikä hoidettu niinpä monelle tekohampaat olivat rippilahja.Olen kuullut tästä että tekarit olivat jo nuorilla. Miksi siihen aikaan oli niin huonot hampaat, jotain tekemistä ravinnon kanssa?